Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rune3400
Hej, jeg har dette få måneder gamle panasonic tv. Det er 42" og modellen hedder X20. Fysisk er det i perfekt stand, kvittering og kasse medfølger. Der er en enkelt pixelfejl i den nedre del af skærmen, men som mange herinde måske har erfaret, så er pixelfejl praktisk talt usynlige hvis man sidder et stykke væk fra skærmen.

Hvad skal sådan et tv koste? Jeg overvejer at sælge det, da der simpelthen er for stort!

Mvh Rune
Af tommyaa
glem pixelfejl, 1800kr er sku da alt for lidt for sådan et tv, har selv et i 37" i soveværelset. fantastisk godt tv til pengene.

vil skyde på små 3000kr, det er et røverkøb til den pris hvor intet kommer i nærheden
Af Mysen
X20 var helt ned på omtrent 3500-3700,inden det forsvandt fra markedet. Det var selvfølgelig et kæmpe kup, men blot det, at det er åbent sænker jo prisen yderligere. Desuden er en pixelfejl meget mere værdiforringende, end den skade den egentlig udgør, desværre.

Jeg siger 2000 kroner, men hvis du rent faktisk vil af med den, kan du jo bare starte højere på dba.dk
Folk byder alligevel uforskammet lavt uanset din startpris.
Af tommyaa
hvad mener i så et px80 og pv70 er værd???

Jeg er sikker på der sidder en konfirmant som gern vil betale over 2500kr for sådan et tv, det er jo næsten latterligt hvad man får for pengene, nej ikke næsten, det er latterligt så meget man får..

men der er kun en måde at finde ud af det på jo. godt nok er det mit 4. tv altså ikke mit primære tv og derfor ville jeg personligt ikke gå særligt meget op i pixelfejl, kunne ikke drømme om at ha det i stuen, men ganske fint til børneværelse eller lignende synes jeg.
Brugeravatar
Af hans123
Hvis det skulle være til børne værelse så kan en pixelfejl være ok.

Men til stuen nej tak

Vil også vurdere det til omkring 2000 - 2500.-
Af BrianH
Mere en halvdelen er nyprisen er brugt elektronk ikke værd, og når der tilmed er fejl på det.

X20 kostede 3600,- tilsidst og TX-P42C3E koster 3600,- nu.

Så max 1800,- ville jeg give, hvis jeg manglede et X20