Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej :)

Jeg har et lille problem. Eurosport er på svensk eller norsk? Mit tv er Samsung ps51D7005! Jeg har prøvet at geninstallere programmerne med det hjalp ikke. Mine forældres tv inde i stuen virker perfekt og vi får samme signal. Var også nede ved en kammerat i går og der var Eurosport også på dansk undtaget MIT tv? Er der nogen som har en idé til hvordan det kan ladesig gøre? Det er en dansk model jeg har!

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af Inside
På mine forældres gamle samsung skal man ind i en eller anden menu hvor man kan vælge hvilket sprog kanalen skal modtages på. Og der stod den som default på svensk og så kunne man sætte den over på norsk eller dansk. Så se om du ikke har en menu knap et sted hvor du kan ændre sprog
Af mart198i
Inside skrev:På mine forældres gamle samsung skal man ind i en eller anden menu hvor man kan vælge hvilket sprog kanalen skal modtages på. Og der stod den som default på svensk og så kunne man sætte den over på norsk eller dansk. Så se om du ikke har en menu knap et sted hvor du kan ændre sprog
Tak det virkede :D
Af PhDream
Ville ellers have glædet mig over, at slippe for de inkompetente danske kommentatorer. :p