Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
Jeg tror at de nåede til det punkt hvor den nemmeste løsning på alt det lort de havde lavet var at lukke butikken.

Har selv meget dårlige erfaringer med fladskærmsshoppen (og overvåger den tidligere chef på BIQ) og kan se på trustpilot at mange andre blev taget i røven, specielt i de sidste måneder de var i business.
Af Rene
ok. godt man ikke fik købt tv der
Af jingle
Jeg har købt TV til 20.000 Kr og Video kamera til 12000 Kr.
Begge ting er der købt forsikring på som varetages af et andet firma og denne forsikring har intet at gøre med om butikken er gået lukket.

Så jeg er sådan set stadig glad for at det TV jeg købte kun kostede mig 16500 Kr inkl. 4 års total forsikring via andet firma.
samt at man tog den reklamation omkring video kameraet seriøst og skiftede hoved printet i det uden beregning under garantien.

Seneste reparation er for ca. 4 måneder siden.

Så jeg har ingen kvaler med at have købt mine ting der, jeg har nemlig blot taget mine forholdsregler, netop fordi jeg vidste at flasdskærmshoppen var sådan lidt lakrids.
Men når produkterne var så meget billigere inkl. denne total forsikring, så var der ingen tvivl for mit vedkomne om at når produkterne er de samme, så er det altså kun prisen butikkerne konkurere på og forskrings messigt, der er man dækket af andet firma, så er alting godt.
Af Humleridder
Jeg har også købt udvidet forsikring via fladskærmsshoppen. Men hvad er det nu lige det forsikrings-selskab hedder? Jeg kan jo af gode grunde ikke kontakte fladskærmsshoppen længere :-(
Af Otto J
Humleridder skrev:Jeg har også købt udvidet forsikring via fladskærmsshoppen. Men hvad er det nu lige det forsikrings-selskab hedder? Jeg kan jo af gode grunde ikke kontakte fladskærmsshoppen længere :-(
Det står forhåbentligt på policen - og hvis du ikke har dén, så kan det være lige meget...