31 maj 2011, 18:40
Er der nogle der kan anbefale et bedst muligt + 55 tommers tv til en rimelig pris. Med det mener jeg maks 10500 kr 
Hardcasto skrev:jeg prøver at skabe mig et overblik over hvilket tv, hvor stort og hvordan indstillingerne skal være for at få det bedst mulige. Hvis du har så stort et problem så med det, så bland dig dog uden om. Sværere er det ikke !Det er jo netop, fordi du allerede har fået tid af mig, og jeg bliver en anelse irritabel over, at de konkrete bud, jeg er kommet med blot bliver erstattet af endnu et indlæg. Folk der læser et nyt indlæg, såsom Pape, har jo ikke en jordisk chance for at danne sig et overblik over din forvirring, som PhDream omtaler. Når det er sagt, så er det jo fint, du tager kritikken til dig, for det var jo ikke ment som mudderkastning.
Pape skrev:Nu har jeg ikke lige sat mig ind i de andre indlæg som Hardcasto har oprettet her på forum, men som jeg ser det er det da et forholdsvis reelt spørgsmål, der godt kunne vejledes lidt i.Din tid brugt på denne vejledning er hurtig glemt, hvis det oprettes endnu en tråd. Det er en årsag til min kommentar, og årsagen til at jeg ikke gav forslag til et modelnummer, der kunne skaffes for 10.500 kroner.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.