Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tuddiii
Hej alle

Jeg har lige været i Elgiganten og købe Samsungs Ue46d6325XXE. Købte det til 8999,- som et begrænset kø-tilbud. Så er spørgsmålet så bare, er det værd at beholde, eller skal jeg finde noget andet til mine 9kilo? Det vigtige for mig (og kæresten) er at fjernsynet er pænt at se på og leverer et godt billede og samtidig også kan spilles lidt ps3 på. Det skal siges at det er første gang jeg køber fjernsyn, så er ikke super rutineret + det var lidt et impulskøb idet fjernsynet lige umiddelbart opfylder vores behov.

Håber i vil komme med jeres input.

Vh. Thue
Af THM
hvis i er vilde med designet og det har stor prioritet for jer er den vel de 9k værd.
i kan dog godt få endnu bedre billedkvalitet for de penge, men det vil nok være på bekostning af det slanke design ;)
Af Tuddiii
Vi er sådan set glade nok for designet. Kæresten er meget godt tilfreds, men jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med fjernsynet. Synes at det gør det udemærket, men mærker lidt når jeg spiller at skærmen ikke helt kan følge med når der er hurtige bevægelser ex. fodbolden i FIFA. Men hvad er mine alternativer når jeg leder efter et 46" fjernsyn som har et pænt og slankt design, men som stadig trækker lidt billedmæssigt?
Af Mysen
Prøv at gå ind og aktivere "spilmode". Den er gemt godt og grundigt under "generelt".
Det skulle mindske input lag, hvilket jeg gætter på, er det du mener.

- Du får ikke et bedre tv uden at gå på kompromis med enten design eller pris.

Edit: Jeg læste lige dit indlæg igen, og læste denne gang dit problem som opdateringshastigheden.

Hvis det er en ting, du har svært ved at leve med, kan du skifte til et 50G30, da den uden tvivl vil klare dette punkt noget bedre. Selv om jeg ikke er tilhænger af impulsfolket, der "misbruger" den gode service som returretten er. Det ender jo med, at den forsvinder ;)