Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pekr
Hejsa

Jeg har sådan et tv fra juli/aug. 2010. Fuldstændigt som nyt, med orig. emballage. Tv´et kan have en lille smulle buzz en sjælden gang. Det er dog efterhånden lang tid siden jeg har hørt det. Og det var kun ved meget lyse farver og efter lang tids brug. Ellers et rigtigt fint tv som både kæresten og jeg har været meget glade for.

Hvad kan sådan en svend indbringe?

Venligst
Peter
Senest rettet af pekr 28 maj 2011, 13:02, rettet i alt 1 gang.
Af Supergris
Ja, hvor er I fra, og må man spørge hvorfor I sælger? Skal I måske have noget større???
Af pekr
Jeg bor ved Køge på Sjælland. Jeg skal måske have noget større og nyere.
Af mbm
Kunne godt være interesseret hvis vi kan finde en god pris
Af pekr
Hvad har du i tankerne mht pris?
Af Supergris
Tænkte jeg jo nok, men det er vel begrænset HVOR meget større, det kan blive, hvis det er fladskærm vi snakker om?
Har I ellers ikke været tilfredse med skærmen?
Kan sagtens bruge den, men der er laaaangt fra Jylland til Køge.
Hvis prisen er skarp kan fragt vel arrangeres...
Af pekr
Vi har været ekstremt glade for skærmen. Af alle de skærme vi har haft er denne nok den der har været den bedste investering, hvis tænker kvalitet, design og pris med indover. Så derfor ryger den også kun hvis prisen er fair og jeg kan finde noget som er endnu bedre.
Af mbm
pekr skrev:Vi har været ekstremt glade for skærmen. Af alle de skærme vi har haft er denne nok den der har været den bedste investering, hvis tænker kvalitet, design og pris med indover. Så derfor ryger den også kun hvis prisen er fair og jeg kan finde noget som er endnu bedre.
Det bliver nok svært ;)
Af pekr
Jeg vil sige at hvis jeg ikke kan få min. 7500kr for den så bliver den i familien.
Af mbm
Du skriver den har buzz, er det noget du har haft kontaktet LG for at evt. få udbedret?
Hvor er den købt? Og kan se udfra købstidspunkt der stadig er garanti på

Der er jo lige kommet nye modeler, så hvis jeg skal komem med et bud som jeg kunne være interesseret køber..
Skulle prisen hedde 6500 kr inkl. levering.
Er dog lidt luren ved det buzz ?
Af pekr
Det er købt ved Cinemagic. Tvet buzzer meget meget sjælendent. Så det er sikkert mindre end andre tv i samme klasse. Har selv haft en Samsung der larmede som en jetjager. Et 50pk950 som også larmede. Derfor vil jeg nok betragte dette tv som fejlfri på det område.
Af mbm
er det en N model ?
Send mig en mail hvis du vil sælge det
Af pekr
Der er ikke tale om en N model. Vi er alt for langt fra hinanden med prisen desværre.