Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pape
Glæder mig utroligt meget til at Rasmus bliver færdig med test af lg's 2011 topmodel i plasma afdelingen, så imens vi venter tænkte jeg om der var nogen der også var interreseret i at købe det i et fælleskøb og forhåbentlig kunne slå lidt af prisen på den nordiske model.. :)
Senest rettet af Pape 12 maj 2011, 21:08, rettet i alt 1 gang.
Af noxity
Du må desværre ikke bruge betegnelsen fælleskøb, da Recordere.dk har rettighederne til det.

Lige til orientering, så burde du ændre det til samkøb eller lignende
Af Pape
Mehemm nå for søren:P folk får da også copyright på de mest mærkelige ting nu om stunder:P

Nårh men så tilbagetrækker jeg hermed min tidligere uretsmæssige brug af ordet "fælleskøb", og henleder i stedet opmærksomheden på min oprindelige forespørgsel om en samlet indkøbs løsning for fremtidige mulige købere af dette TV :D
Af BrianH
Underlige mennesker der vil have copyrights på et sammensat ord! Men et er vel kun "fælleskøb" de kan have rettigheder til "et fælleskøb" (med "et" foran) kan man vel bruge som man vil
Af Pape
Come on er der slet ikke nogen der er friske på at presse prisen på den nordiske model?
Af PhDream
What?! :o

Har Recordere.dk rettighederne til ordet "fælleskøb"? Har de købt patent? Vil de sagsøge folk, som bruger ordet, uden at bede om lov først? Skal vi til at oprette "lovlige" orddelingstjenester nu? :D
Af FDP
Har lige lavet en søgning i nemrettighed.dk og rettigheder.dk

og der fremkommer ingen rettigheder på ordet "fælleskøb" og således burde dette ikke "tilhøre" recordere.dk
Af noxity
Det er et registeret varemærke tilhørende recordere.dk.

Se evt:
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... &zoneid=13

Edit:
Fælleskøb ® er et registreret varemærke i Kongeriget Danmark, og er noteret og beskyttet i den danske varemærkeregister (VR 2006 0003 og VR 2006 03323, Patent og varemærkestyrelsen, Erhvervsministeriet). Varemærket tilhører Et-Soft for brug på recordere.dk

Fælleskøb ® må ikke benyttes af andre indenfor klasse 42 der omhandler videnskabelige og teknologiske tjenesteydelser - deriblandt formidling af fælles indkøb på internet.

Fælleskøb ® må ikke benyttes af andre indenfor klasse 35 der omhandler annonce og reklamevirksomhed samt indkøbsbistand til andre ved køb af varer eller tjenesteydelser - deriblandt formidling af fælles indkøb på internet.
Af jones2100
Pape skrev:Come on er der slet ikke nogen der er friske på at presse prisen på den nordiske model?
Jeg kunne muligvis godt være frisk på et "samkøb" så :)