Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

var inde og tjekker igår ved komplett og der havde det stadig 50pk950n til salg..
idag er det der så ikke mere
og kan ikke finde det nogen steder
cinemagic har en luset demo model som koster det samme som en ny.. men uden fod? ...

og jeg stod og skulle bestille mit tv i morgen formiddag ! suk

håber i kan hjælpe mig derude
Af BrianH
Trist trist :((
Hvad vil du have hjælp med? Med at søge internetbutikkerne igennem for tv'et?
Af TechnoMulen
jeg har brugt søge funktionerne og sidder og googler .. håbede nok mest på at der var en som lige vidste hvor man stadig kunne få dem, som ikke var på enten pricerunner eller hifipriser
Af Mysen
Det virker til, at du har ventet lidt for længe, desværre. Bare fordi den har været billig og til salg, er det ikke sikkert det sker igen.

Du kan få 50PK760n i Bilka for 7000. Det er "næsten" det samme tv, blot uden filter på frontglasset. (som ikke er specielt rost, - altså filteret)
Af TechnoMulen
hej mysen og tak :) jeg havde faktisk bestemt mig for at tage 760 modellen istedet så da jeg så den og så i bilka som er dejligt tæt på mig N model osv..

ahh hvad skulle man gøre uden flatpanels.dk

og tak til jer andre som har guidet mig til ikke at købe noget skrald ^^ i ved selv hvem i er
Brugeravatar
Af David Munch
Hvorfor ikke bare bestille den online? Så får du klart den billigste pris..
Brugeravatar
Af kerovan
TechnoMulen skrev:bestille hvad online ?
Tv'et måske ? :-)

Kig hos justbuyit.dk kan være de stadig har pk950
Af TechnoMulen
950n er mere eller mindre udsolgt i danmark til fornuftige priser
Af dk_iceman
Mysen skrev:Det virker til, at du har ventet lidt for længe, desværre. Bare fordi den har været billig og til salg, er det ikke sikkert det sker igen.

Du kan få 50PK760n i Bilka for 7000. Det er "næsten" det samme tv, blot uden filter på frontglasset. (som ikke er specielt rost, - altså filteret)
det filter på frontglasset du nævner, mener du så det folie man kan se hvis man kikker godt efter, det går næsten ud til kanten ??

det "havde" min PK950 nemlig indtil jeg tog det af ved en fejl, da jeg troede det var til at beskytte den under transport, plus det var lidt løst i hjørnet.

tror dog ikke det er black filteret da min Søsters Pk760 også har det "folie" på frontglasset ?
Af BrianH
dk_iceman skrev:
Mysen skrev:Det virker til, at du har ventet lidt for længe, desværre. Bare fordi den har været billig og til salg, er det ikke sikkert det sker igen.

det filter på frontglasset du nævner, mener du så det folie man kan se hvis man kikker godt efter, det går næsten ud til kanten ??

det "havde" min PK950 nemlig indtil jeg tog det af ved en fejl, da jeg troede det var til at beskytte den under transport, plus det var lidt løst i hjørnet.

tror dog ikke det er black filteret da min Søsters Pk760 også har det "folie" på frontglasset ?

Der sidder sgu da ikke noget folie paa en tv skaerm. Hvis der goer, skal der af...
Af dk_iceman
BrianH skrev:
dk_iceman skrev:

Der sidder sgu da ikke noget folie paa en tv skaerm. Hvis der goer, skal der af...
hvis du kikker godt efter rundt i kanten på PK760 eller PK950 så kan du se der sidder noget kraftig folie og TRO MIG DET ER IKKE MENINGEN DET SKAL AF... Jeg kom til at tage det af da det sad lidt løs ca. 3-4 mm i hjørnet, så jeg tog bare fat...

det tog godt 2 timer for 2 mand og pille det af forsigtigt uden at ødelægge glasset, hver gang vi hev forsigtig i foliet kunne man fornemmel glasset gav sig lidt...

det er vist det protection glass filter jeg har hevet af, det sidder også på min søsters PK760