Log ind med sociale netværk
11 maj 2011, 18:37
Bare det var ..
Ifølge deres egen hjemme side er der ikke engang åbent for forudbestilling... Mener kun det er 820 der er på vej/ lige kommet..
Men hvor ville det være super hvis det kom nu og gerne i 55" Så lige en hurtig tur på FP test bænk så vi ved om det levere
Ville være super med en sammenligning med de øvrige 2011 LCD modeller.
Ifølge deres egen hjemme side er der ikke engang åbent for forudbestilling... Mener kun det er 820 der er på vej/ lige kommet..
Men hvor ville det være super hvis det kom nu og gerne i 55" Så lige en hurtig tur på FP test bænk så vi ved om det levere
Ville være super med en sammenligning med de øvrige 2011 LCD modeller.
11 maj 2011, 18:57
Hvis det ikke går galt iår håber jeg den ikke kommer til at koste en halv B&O.
H2011 skrev:Hej,Bliv nu ikke alt for spændt. Sidsteårs HX900 blev stort set aldrig udgivet i Danmark. Nogle få ankom omkring jul, og Rasmus fik den anmeldt i slutningen af februar. Nok en af de største tv forsinkelser hidtil.
Er jeg den eneste der venter spændt og i længsel på HX920 ?
Hvis der er nogle med inside viden om hvornår eller har set test af denne, må i meget gerne give "lyd"
Specielt omkring 3D forbedring i forhold til 2010
12 maj 2011, 18:32
Novatic skrev:H2011 skrev:Hej,Bliv nu ikke alt for spændt. Sidsteårs HX900 blev stort set aldrig udgivet i Danmark. Nogle få ankom omkring jul, og Rasmus fik den anmeldt i slutningen af februar. Nok en af de største tv forsinkelser hidtil.
Er jeg den eneste der venter spændt og i længsel på HX920 ?
Hvis der er nogle med inside viden om hvornår eller har set test af denne, må i meget gerne give "lyd"
Specielt omkring 3D forbedring i forhold til 2010
Øv... Håber at de har mere fart på i år...
13 maj 2011, 15:36
christoffer.halken skrev:Hej,Nice. Hvad er prisen?
Sony Center i fields har fået HX920 hjem i 46"!!
15 maj 2011, 14:22
Jeg har lige monteret mit nye 46" HX 920. I kassen var der Skype kamera, 2 par 3D briller og en ny remote lavet i aluminium. Billedet er det flotteste jeg har set inde for LCD med en meget dyb sort og detaljeret shadow detail. Jeg har brugt biograf instilling og glæder mig meget til at se det kalibrerede resultat. Jeg har testet 3D og der en klar forbedring i forhold til NX 710. Hvis der er nogle af jer der har spørgsmål vil jeg forsøge at besvare dem.
15 maj 2011, 16:15
Beaversgogo skrev:Jeg har lige monteret mit nye 46" HX 920. I kassen var der Skype kamera, 2 par 3D briller og en ny remote lavet i aluminium. Billedet er det flotteste jeg har set inde for LCD med en meget dyb sort og detaljeret shadow detail. Jeg har brugt biograf instilling og glæder mig meget til at se det kalibrerede resultat. Jeg har testet 3D og der en klar forbedring i forhold til NX 710. Hvis der er nogle af jer der har spørgsmål vil jeg forsøge at besvare dem.Pris?
LG 65CX
15 maj 2011, 17:49

Ved du noget om der er briller med HX820'eren?
Beaversgogo skrev:Med risiko for at lyde som en tosse 20KSynes faktisk at det er en ganske fornuftig pris
Ved du noget om der er briller med HX820'eren?
LG 65CX
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto