Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bit
Ja har så været ude og kigge tv og havde regnet med et Philips til omkring 5000 kr. Men selvfølgelig får konen øje på de nye Samsung tv :) Og da hun har set billed kvalitet, internet, mulighed for tilslutning af harddisk osv osv er hun solgt. Så jeg tror det bliver et D6755 eller 6757 i 37" men skal lige have lidt hjælp.

Kan se at 6755 har: T/C/S2 MPEG4 med CI+
og 6757 har T2/C MPEG4 med CI+

Er der nogen som kan forklare mig forskellen og evt hvad jeg skal købe ?

Håber i kan hjælpe :)
Af AGA
Bruger du DVB-T (antenne) eller DVB-C (kabel)

Såfremt du bruger den sidste (kabel) får du ikke brug for T2. Bruger du antenne, vil du være fremtidssikret når T2 træder i kraft.

Ud over det, så et stort tillykke med din WAF succes, det er den halve sejr. En almen kendsgerning er: Det er billigere at skifte fjernsyn end hustru.....
Af Mysen
Og så er dvb-s på D6755 en satellittuner. Har du parabol me kanal digital, så kan du droppe din eksterne boks med denne tuner.
Af bit
Ok jeg skal bruger den med kabel og ingen parabol, så det vil sige det bliver 6755. Er det ellers et fornuftigt valg ?
Af Mysen
Den er flot og tynd, og når features er vigtigt, så er Samsung et fint valg. Jeg synes dog 37" lyder som et soveværelsestv, og man skal dælme have en lille stue, for at det er den mest passende størrelse. Altså, en ganske subjektiv vurdering ;)
Af bit
Hehe
Ja men det er noget med stuen på tværs en terrasse dør en væg som den absolut skal sidde på osv osv :)

Men er det også godt når det gælder billed kvalitet til prisen