Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,
Efter at have fået af vide at jeg ville få mit tv tilbage med ny front og panel d.11 var jeg glad og havde egentlig fået det solgt. Jeg spurgte så værkstedet om det kunne sendes direkte til køber, hvilket de svarede ja til. Men jeg læser så på status for min reperation at den er indstillet til kreditering hos LG. Bare lige for at være sikker, hvad betyder dette? Får jeg mine penge tilbage eller bytter de den til noget andet? Uden tvivl at jeg ville fortrække at få pengene tilbage O_O
Af noxity
Det betyder at du kan få et nyt TV, og i nogle tilfælde også pengene tilbage.
Af Mysen
Det betyder i hvert fald, at dit tv ikke kan laves inden for de tre uger, som det må tage, inden du har krav på at få det returneret. Når det nu skal kasseres, laver LG en aftale med værkstedet, som enten betyder, at at de sender et nyt tv til dig, eller de betaler et kontant beløb. Det er nok mest sandsynligt, du får et nyt tv, da PX950 jo er forholdsvis ny stadigvæk, og derfor er til at få fat i.

Det er nok en god idé at ringe til værkstedet, for at høre hvad planen er, og for at minde dem om, at tv'et jo skal sendes til en køber, hvis du har sådan en. Og at du hellere vil have pengene end et nyt tv, hvis du kan få lov at påvirke til dette.
Af selliah
Tja,
Jeg tror jeg ringer derud på mandag og høre dem ad så, der står at de afventer godkendelse fra LG
Af Mysen
Ja. Det er noget lovmæssigt halløj. LG skal godkende, at de kasserer tv'et, da værkstedet jo ellers bare kunne gøre det, hver gang at der var et tidspres, der ikke kunne leves op til. Teoretisk set, kan LG jo godt påstå, at det er værkstedet skyld, at det ikke allerede er lavet, og så kan du blive fanget midt imellem dem i deres sag.
Ikke at du ikke får din returvare, blot at det kan trække ud.