Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg får imorgen leveret mit nye Samsung PS50C7705 købt i elgiganten men undrer mig lidt over ordrebekræftigelsen?

Under produkt står der PS50C7705XXE og ikke bare PS50C7705?
Hvad betyder XXE?
Håber ikke det er en parallel importeret model fra Estland :)

Er der i øvrigt nogen med samme TV der kan smide et link til en USB-stick som virker sammen med TV´et. Synes jeg har læst noget om det ikke er alle sticks der virker.

MVH
Johnny
Af netfors
Du kan tage det helt roligt. PS50C7705XXE er model betegnelsen for en nordisk model :)

Jeg har prøvet med 3 forskellige 2,5" hdd og har ikke haft problemer med at bruge nogle af dem til PVR funktionen ;) Jeg har blandt andet brugt en Iomega hdd på 500 gb
Af Mysen
Jeg bruger en 1TB S2 fra Samsung. Den er lidt for bred til slim-beslaget, men omkring indgangene er tv'et lidt tyndere, og her var der plads til disken, der dog blokerer en af de fire HDMI indgange.
Af Roenberg
Jeg får ofte denne meddelelse: "Optagelse afbrudt pga. ukendt fejl".
Bruger en 2.5" IOMEGA 160GB disk.
Måske er USB kablet for dårligt? 1m med ferritkerner.
Af colaflaskeN
Må jeg spørge hvad du kom af med for dette? Da jeg ikke kan lokke dem længere ned end 12000 :(?
Af PhDream
Det er kun et par uger siden, at Elgiganten solgte tv'et til 9000 kr.
Af colaflaskeN
Damn er det rigtigt? Han ville slet ikke gå længere ned end 12000. Theshifter hva har du givet og hvornår er det købt?
Af Roenberg
PhDream skrev:Det er kun et par uger siden, at Elgiganten solgte tv'et til 9000 kr.
Rigtig nok. Jeg gav dog 9248,-kr for det i Elgiganten. Det var prisen for 1 måned siden på deres web. Jeg bad dem om at matche prisen. Det gjorde de uden tøven :-)