Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hkima
Hej

Jeg står for gerne at vil købe en ny 50" skærm, og ventede med spænding på anmeldelsen på Panasonic vt30, men er nu kommet i tvivl og jeg vil bruge 6-7000 mere på at få VT30.

For ud fra anmeldelsen er der ikke sket voldsomt meget fra sidste års model VT20 og den kan man jo få til en rigtig god pris lige pt.

Ville i bruge de ekstra penge på VT30?

Mvh

Kim
Af tommyaa
Ikke sket så meget???

Bedre 3D, Bedre 2D, Bedre (meget bedre) design, rigtigt vendte stik, lækker fj. betjening, Canal digital godkendt, DVB-T2 tuner, Viera connect, 50hz bug næsten forsvundet, der er da sket masser også forbedret sort.
Af THM
nej der er ikke sket det voldsomme, men små forbedringer på flere områder, og stor forbedring på design :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Læs AVForums test, det er mere end blot små forbedringer. Det er merprisen værd.
Af basse32
Ja jeg har været en del anmeldelser igennem inden min handel, jeg købte et 46gt30 hos jaman. Jeg var blevet tilbudt igennem min familie et vt30 som jeg nok helst ville have, men det er ikke i 46 tommer som jeg maks kunne have, og ville ikke ned i 42 nu fruen havde vrisset (så gør da hvad du syntes bedst). :)

Men alt i alt hvad jeg nåede frem til var. Hvis vt30 er 100% ligger gt30 på 96% og den er lige en tand bedre end vt20 på 93%. Det er selvfølgelig hvad jeg har uddraget af alt mit læsning, og andre vil selvfølgelig uddrage noget andet.
Men hvis man tager design tykkelsen og stik og lignende med, vil jeg sige igen med vt30 som udgangspunkt 100%. Så er gt30-93% og vt20-85% .
Det er selvfølgelig en underlig måde at skrive det på, og design er mest ens egen mening. Men VT30 er virkelig flot. 8)
Af tommyaa
det var da nogle underlige %er du har kommet frem til, hvad basere du dem på, hvorfor er VT30 kun 7% bedre en GT30??? VT30 slået gt30 på mange punkter, bla den nye billedechip som næsten ikke lider af 50hz bug, du får også 2 par briller og bedre sort samt lækrere design og fjernbetjening osv. osv. men alt det har du regnet sammen til 7%???

Jeg kunne aldrig drømme om at købe et GT30 selv og har bestilt p65VT30.....

Hvorfor købe et GT30 når der ingen briller er med???
Af Mysen
Jeg er enig. Merprisen dækker næsten de dyre briller. Det er ikke meget galt. Dog er den kun marginalt bedre på de forskellige punkter, design er en smagssag og 3D er efter nogens mening spild af tid. Dette beretter GT30's eksistens, for den har altså nogle væsentlige fordele over G30, selv om man ser bort fra 3D-delen, og den er væsentligt billigere end VT30, hvis man ser bort fra ekstraudstyret, der følger med.

Jeg ville dog ikke selv spare de penge der var op fra GT30 til VT30. Jeg er selv fan af tynde fjernsyn i modsætning til billedentusiasterne herinde, og så er det forbavsende godt, at de kan producere en reel forbedret topmodel uden de skavanker et tyndt tv ofte kan have..
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Lige nu har Dustin Home et supergodt tilbud på et 50" VT30: det koster kun 1.300.- mere end et 50" GT30.....slå til mens tid er. Dustin sælger det for kun 14.8K hvor andre forlanger op til hele 26.8K for samme tv.
Faktisk er det 98 kr billigere end et 42" VT30 ;;)

Set på Pricerunner

Gad vide om de har glemt at lægge moms på (igen).... :D
Senest rettet af IT-Bruger 03 maj 2011, 10:37, rettet i alt 1 gang.
Af selliah
Godt set IT-bruger :o
Er E modellen den som er lavet til det danske marked?
For det er jo MEGET billigere end de andre steder :o
Af Mysen
Det er en rigtig fin pris, men vær opmærksom på, at det er en importeret europæisk model, som Dustin sælger. Det forklarer desuden den flere tusinde kroner lavere pris.
Den nordiske model slutter med Y i år, i modsætning til sidste år, hvor den sluttede med E.
Brugeravatar
Af MigSelv
Mysen skrev:Jeg er enig. Merprisen dækker næsten de dyre briller. Det er ikke meget galt. Dog er den kun marginalt bedre på de forskellige punkter, design er en smagssag og 3D er efter nogens mening spild af tid. Dette beretter GT30's eksistens, for den har altså nogle væsentlige fordele over G30, selv om man ser bort fra 3D-delen, og den er væsentligt billigere end VT30, hvis man ser bort fra ekstraudstyret, der følger med.

Jeg ville dog ikke selv spare de penge der var op fra GT30 til VT30. Jeg er selv fan af tynde fjernsyn i modsætning til billedentusiasterne herinde, og så er det forbavsende godt, at de kan producere en reel forbedret topmodel uden de skavanker et tyndt tv ofte kan have..
Og den trådløse dongle, der også følger med et VT30.
Af Mysen
Huh, følger den ikke engang med til VT30?

Jeg synes det virker lidt besynderligt, at man kun finder disse "usynlige" udgifter på modellerne under VT30. Det bør være enten/ eller.
Af tommyaa
Jeg tror ikke på dustins pris holder, den er jo heller ikke på lager og jeg tror ikke på at man får den til den pris det virker urealistisk