01 maj 2011, 13:23
Ja jeg skal konfirmeres d. 2 Juni.
Udover jeg ønsker mig et kamera, så ønsker jeg mig et nyt TV.
Jeg vil prøve at beskrive mit drømmetv, og hvilkenkrav jeg har til det.
Jeg har allerede læst flatpanels guide, uden held.
Jeg tror at i på forumet kan give nogle godd bud med jeres brede viden, og måske nogle mere personligr bud, end en guide kan.
Jeg vil gerne have et pænt og enkelt design, ligesom de mange B&O.
Der syntes jeg klart den bedste konkurrent er Sony med deres NX modeller http://www.fubiz.net/wp-content/uploads ... 50x376.jpg
Tv'et skal som 1 priotet bruges til PS3, hvor det ville være fedt at kunne spille 3D (det skal der dog på ingen måde noget jeg går efter, ser det mere som en god ekstra ting)
Derudover skal jeg bare se normalt TV og film.
Størrelsen skal være 37" eller 40"
Det er rinelig ligegyldigt.
Billedkvaliteten samt et flot design er nok det vigtigeste for mig.
Lyden er ikke noget jeg går meget op i.
Prisen skal nok være omkring de 8.000,- og højest 10.000
Jeg har som sagt kig på NX modellerne, men har hørt at billedkvaliteten ihvertfald på NX700 skulle være ret ringe. Jeg har også kigget lidt på EX720 men ved heller ikke helt. Har læst det skulle være et godt fjernsyn TIL PRISEN. Det er ikke godt nok, jeg vil bare have et godt tv.
Jeg har som i kan høre for det meste kigget på Sony, men hvad er der ellers på markedet, med flot design samt suveræn billedkvalitet?
Jeg ved godt det ikke er SUVERÆN billedkvalitet man kan få for 10.000 kr.
Men kom med nogle bud, og skriv gerne hvadni syntes om de nævnte modeller fra Sony.[/b]
Udover jeg ønsker mig et kamera, så ønsker jeg mig et nyt TV.
Jeg vil prøve at beskrive mit drømmetv, og hvilkenkrav jeg har til det.
Jeg har allerede læst flatpanels guide, uden held.
Jeg tror at i på forumet kan give nogle godd bud med jeres brede viden, og måske nogle mere personligr bud, end en guide kan.
Jeg vil gerne have et pænt og enkelt design, ligesom de mange B&O.
Der syntes jeg klart den bedste konkurrent er Sony med deres NX modeller http://www.fubiz.net/wp-content/uploads ... 50x376.jpg
Tv'et skal som 1 priotet bruges til PS3, hvor det ville være fedt at kunne spille 3D (det skal der dog på ingen måde noget jeg går efter, ser det mere som en god ekstra ting)
Derudover skal jeg bare se normalt TV og film.
Størrelsen skal være 37" eller 40"
Det er rinelig ligegyldigt.
Billedkvaliteten samt et flot design er nok det vigtigeste for mig.
Lyden er ikke noget jeg går meget op i.
Prisen skal nok være omkring de 8.000,- og højest 10.000
Jeg har som sagt kig på NX modellerne, men har hørt at billedkvaliteten ihvertfald på NX700 skulle være ret ringe. Jeg har også kigget lidt på EX720 men ved heller ikke helt. Har læst det skulle være et godt fjernsyn TIL PRISEN. Det er ikke godt nok, jeg vil bare have et godt tv.
Jeg har som i kan høre for det meste kigget på Sony, men hvad er der ellers på markedet, med flot design samt suveræn billedkvalitet?
Jeg ved godt det ikke er SUVERÆN billedkvalitet man kan få for 10.000 kr.
Men kom med nogle bud, og skriv gerne hvadni syntes om de nævnte modeller fra Sony.[/b]