Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Asgerk
Hejsa

Det er sådan, at jeg skal købe et godt prisbilligt tv til min stue som ikke er særlig stor, og derfor har jeg besluttet mig for at skærmen skal være 32"

Jeg har brugt utallige timer på at finde det helt rigtige tv, og jeg har fået det skåret ned til:
Sony 32EX500 - 2700kr
Philips 32PFL5405H - 2999kr

Er det værd at give 300kr mere for Philips, eller er kvaliteten lige så god på Sonys?
Tvet skal stortset kun bruges til at se TV og film på.

Jeg er også åben over for andre forslag

Hvad er bedst til prisen?
Af PhDream
Nej, du får ikke bedre kvalitet på Philips. Tværtimod, Sony er bedre. Når det kommer til billede, håndtering af bevægelse, brugervenlighed. Lyden er nok det eneste, der er bedre på Philips.
Af duckT
Jeg har tilfældigvis også kig på det Philips TV. Men jeg undrer mig over hvor du har fundet den pris på Sony'et? Hifipriser siger 3700,-
Af Asgerk
Jeg var i føtex i dag og så at de havde 32EX500 til 2700kr, men de havde ikke flere på lager. Det underlige er, at det ikke engang var et tilbud.

Det kan selvfølgelig også have været en fejl, men jeg vil da helt klart tjekke en anden føtex på tirsdag
Af duckT
Det lyder som en fejl. Men jeg tror også jeg vil gøre forsøget så. Det kan jo være der er nogen i pris-sætnings-afdelingen der har dummet sig til vores fordel :)
Af Asgerk
Jeg fandt ud af, hvorfor det var så billigt.
Det er fordi at EX500 er ved at udgå, derfor bliver de solgt til en lavere pris, jeg var så heldig har finde en 32EX500 udstillings model til 3000kr, men man skal skynde sig :)