Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Det kommer an på, om du har tænkt dig at passe på det.
Hvis du sørger for en pauseskærm ret hurtigt gp igang, at du har et varieret tv- og spilbrug, og hvis du er særligt opmærksom på ikke at køre for meget pc i starten, er dette tv fint til dig.
Hvis du ikke gider bekymre dig om disse ting, er der udmærkede LCD modeller i prisklassen, selv om du ikke vil komme helt op på samme niveau i billedkvalitet.
Af adamvest
jeg tror at mit spille forbrug kommer til at være en del højer. Og jeg vil helst være fri for at tage hensyn til mit tv.

Hmm har du nogle forslag på det bedste lcd til de penge?:)
Af adamvest
er det stuen eller hvad er det jeg skal havde fat i?
Af Mysen
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=21208

40ms input lag på C755. - Kan mærkes af de meget dygtige spillere. Jeg ved ikke, hvad den er på LG's model.
Sharps le820/lu820 har meget lavt input lag. Det er dog mest hardcore gamere, der kan glædes ved dette. Jeg tror ikke JEG ville være specielt generet af 40ms, men jeg ville dog kunne mærke det.
Af adamvest
Den er bare meget stor søger noget i størelsen 32-42
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
adamvest skrev:er det stuen eller hvad er det jeg skal havde fat i?
Ja, det skærmene til stuen du skal kigge på. Vær OBS på at de fleste modeller på listen fås i størrelser ned til 40-42". Nogle også 32", men så småt må du altså ikke købe med mindre den skal i soveværelset.
Af adamvest
Det er til mit værelse med 3-4 meters afstand.
Af mhca
3-4 meters afstand... så er selv ikke 46" ret stort.

Jeg skiftede mit 32" TV ud til et 46", og jeg sidder 2.8-3.0 meter fra TV'et. Det føles bestemt ikke stort. Snarere vil jeg sommetider gerne sidde lidt tættere på.

Så hvis du har pladsen, så ville jeg ikke være skræmt af 46".
Det Sharp TV er et rigtigt spændende TV, især til den pris. Dog skal du være opmærksom på reflektioner, hvis du har et meget lyst værelse eller har et vindue bag dig. Læs anmeldelsen her på siden.