Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af drkoch
Hej. Et hurtigt spørgsmål som jeg håber i kan afklare. De skriver der er mulighed for fuld webbrowsing via den indbyggede browser.
Kan man tilslutte externt tastatur til tv'et og hvor god er browser funktionen. Kan man bruge flash og java (f.eks til netbank)?

Mvh Lars
Af laminat
Kan kun give et rygte, som jeg har fra en forhandler, der skulle
komme et tastetur specielt til samsung 2011 serien + flash og java skulle være understytter (ikke verficeret).
Vedr 3D briller, så kan man se på samsung.US, at brillerne koster 49.99§
fra d 1.maj, og at der bliver leveret 2 par briller med fra den 24 april 2011, et prisnedslag som jeg gerne så her i Danmark. O_O
Snart kommende ejer af 46d8005 led. ;)
Af Feierskov
TV'et har smartphoneunderstøttelse. Dvs. at man kan bruge en app. med tastatur og touchpad på enten en iPhone eller en Android telefon til at styre browseren og sandsynligvis også resten af TV'ets menuer - det skulle desuden virke på nøjagtigt samme måde med en tablet (iPad eller lign) hvis man vil have større tastatur.

Samsung lancerer desuden en touch fjernbetjening i smartphone størrelse som vil have mulighed for det samme. Rygterne siger at den vil ligge omkring 2000 kr. i vejl. udsalg.

Jeg tvivler stærkt på at TV'et har flashunderstøttelse, det har i hvert fald ingen af Samsungs konkurrenter. Java tør jeg ikke udtale mig om.
Af Fredtoft
Feierskov skrev:TV'et har smartphoneunderstøttelse. Dvs. at man kan bruge en app. med tastatur og touchpad på enten en iPhone eller en Android telefon til at styre browseren og sandsynligvis også resten af TV'ets menuer - det skulle desuden virke på nøjagtigt samme måde med en tablet (iPad eller lign) hvis man vil have større tastatur.

Samsung lancerer desuden en touch fjernbetjening i smartphone størrelse som vil have mulighed for det samme. Rygterne siger at den vil ligge omkring 2000 kr. i vejl. udsalg.

Jeg tvivler stærkt på at TV'et har flashunderstøttelse, det har i hvert fald ingen af Samsungs konkurrenter. Java tør jeg ikke udtale mig om.
Enig i beskrivelsen af smartphone understøttelse.

Som beskrevet på http://www.av-blog.dk så har D8005 support af Flash op til 10.1. Har ikke testet Java, men tvivler på om det i praksis er muligt at benytte browseren til bankforretninger.