27 mar 2011, 01:01
Jeg har netop modtaget min nye plasmaskærm, og vil gerne lave et ordentligt break-in.
Jeg har læst flere tråde om emnet, også på andre forums, men vil nu gerne lige være 110% sikker på jeg ikke klokker i det.
Jeg har downloadet en flere break-in dvd'er, men syntes ikke de afspiller ordentligt og vil ikke sætte min lid til at de ikke går i stå og derved skader mere end gavner.
Min skærm er i menuen udstyret med et afsnit der hedder "ISM-metode"....? I dette afsnit kan jeg vælge 4 forskellige indstillinger:
"normal" - viser almindeligt billede.
"orbit", der vist gør sådan at billedet skifter.
"farvevask" der viser hvide og farvede tern, der blinker og skifter plads. De hvide tern skifter dog ikke plads, men forbliver hvide og på samme sted.
"hvidvask" der bare viser en hvid skærm.
Kan nogle af disse funktioner bruges til break-in?
Er det korrekt, at "myrekrig" er lige så godt til break-in som diverse dvd'er?
Hvis intet af ovenstående er godt, hvor finder jeg så noget brugbart???
Mvh. Kasper
Jeg har læst flere tråde om emnet, også på andre forums, men vil nu gerne lige være 110% sikker på jeg ikke klokker i det.
Jeg har downloadet en flere break-in dvd'er, men syntes ikke de afspiller ordentligt og vil ikke sætte min lid til at de ikke går i stå og derved skader mere end gavner.
Min skærm er i menuen udstyret med et afsnit der hedder "ISM-metode"....? I dette afsnit kan jeg vælge 4 forskellige indstillinger:
"normal" - viser almindeligt billede.
"orbit", der vist gør sådan at billedet skifter.
"farvevask" der viser hvide og farvede tern, der blinker og skifter plads. De hvide tern skifter dog ikke plads, men forbliver hvide og på samme sted.
"hvidvask" der bare viser en hvid skærm.
Kan nogle af disse funktioner bruges til break-in?
Er det korrekt, at "myrekrig" er lige så godt til break-in som diverse dvd'er?
Hvis intet af ovenstående er godt, hvor finder jeg så noget brugbart???
Mvh. Kasper