Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pego
Jeg har set på fladskærme et stykke tid nu, og læst en masse her på forum, jeg har haft kig på flere, men er blevet lun på samsung le46c755
Så jeg ville høre om i her i forum syntes man skal købe dette eller evt. et sony ny model 46ex721

Mvh. Peter
Af T27667
samsung c755 er i hvert fald et godt køb - den får en flot anmeldelse både på avforum.com og hdtvtest.co.uk som begge tester på samme høje niveau som flatpanels som desværre ik har testet denne samsung model. sony-modellen kender jeg ik rigtig noget til - ved ik om du ka finde en test af denne på en af ovenstående testsider - men det virker som om hovedparten af flatpanels' brugere er mere begejstrede for samsungs lcd end sonys ditto. frem for sony 46ex721 til 11000 ville jeg klart vælge lg 47le850n til 12000 da le850n er en af de bedste LCD-skærme på markedet, hvis ik den bedste. men hva end det blir lg'en eller sonyen blir prisen jo tusindvis af kroner dyrere end samsung le46c755 så du må jo overveje om du gider betale den merpris. og samsungs har 3D ej at forglemme hvis du ellers har interesse i det. lcd og 3D er nu ik en go kombi - der er plasma laaangt bedre.
Senest rettet af T27667 23 mar 2011, 15:42, rettet i alt 1 gang.
Af Helmø
Jeg er glad for mit LE40C755 - det levede op til mine forventinger og mere til. Bliver gang på gang overrasket over nye smarte features... :)

Kender dog ikke noget til Sony modellen