Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg har lige fundet ud af at jeg umiddelbart ikke kan tilslutte min harman kardon SB15 Soundbar med mit Samsung PS50C7705

SAMSUNGen har vist Digital Optisk og Soundbaren har Coax.

Hvad skal jeg købe/gøre for at disse to kan snakke sammen, så lyden kommer ud via soundbaren :)

Mange tak
Af dr0zie
Mange tak,
Tænkte nok det var sådan en..
Var bare i tvivl om hvilken af dem jeg skulle vælge..
Om det skulle være Coaxial digital til Optisk Digital converter eller Optisk Digital til Coaxial digital converter

Men super, nu ved jeg det er Optisk Digital til Coaxial digital converter
jeg skal bruge.. Mange tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den nemme måde at bestemme det på, er blot ved at følge signalvejen i hovedet. Du skal have signalet FRA dit TV (dvs. optisk digital) TIL din receiver (som skal have coaxial digital). Dvs. FRA optisk TIL coax.
Af Jacob Schrøder
yakken skrev:Den nemme måde at bestemme det på, er blot ved at følge signalvejen i hovedet. Du skal have signalet FRA dit TV (dvs. optisk digital) TIL din receiver (som skal have coaxial digital). Dvs. FRA optisk TIL coax.
Det er faktisk en rigtig smart måde at gøre det på ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I Six Sigma universet (procesoptimering) så kaldes det "Be the unit", dvs. for at se et procesflow, så skal man prøve at forestille sig, at man er det produkt, som skal gennem processen og forestille sig hvordan man bevæger sig igennem forløbet.