Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.
Jeg overvejer stærkt at købe et LG 50PK350, men jeg har indtil videre kun fået en skuffende demonstration i Bilka. Derfor tænkte jeg, at der måske var en venlig sjæl herinde fra (der bor i Århus-området), som måske vil gi' en lille demo i en "rigtig" opsætning? Jeg vil nemlig meget gerne se hvordan sådan en skærm performer, når den hænger i et hjem fremfor i et varehus.

Mvh. Theis
ps. Jeg tager gerne et par øl med for ulejligheden. ;)
Af kasperpedersen
lige modtaget en for 1 time siden. ved at sætte den op nu og kører den ind inden jeg indstiller den rigtigt. desværre ikk i århus området. men kan skrive hvad jeg synes når jeg har fået den helt op og kører. ved at finde kanaler nu. min er ikke nordisk model så har sat den til sverige for at finde digitale kanaler (sprog stadig dansk) så glæder mig til at se hvordan det ser ud. hvor har du regnet med at købe henne? min er en 350
Af Theis k
kasperpedersen skrev:lige modtaget en for 1 time siden. ved at sætte den op nu og kører den ind inden jeg indstiller den rigtigt. desværre ikk i århus området. men kan skrive hvad jeg synes når jeg har fået den helt op og kører. ved at finde kanaler nu. min er ikke nordisk model så har sat den til sverige for at finde digitale kanaler (sprog stadig dansk) så glæder mig til at se hvordan det ser ud. hvor har du regnet med at købe henne? min er en 350
Hej Kasper, tak for din respons! Jeg sprang dog ud i det og købte en 350'er i sidste uge. Det ser godt ud indtil videre! Jeg har også indstillet min til Sverige, men jeg synes ikke umiddelbart jeg kan søge efter de digitale kanaler - ved du hvordan man gør det?
Af kasperpedersen
sat den til fuld når man søger efter kanaler. automatisk.

har yousee. fandt ca 200 kanaler. kan ikk se de første pga ci modul men start fra bunden. lidt arbejde i det men ja. jeg kan godt se digital kanaler. hvad gav du for din?