Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af snalle
Hej
Er det muligt at indsætte billeder i forbindelse med et indlæg, dvs. direkte uden der skal henvises til et andet website ??.

Mvh. Snalle
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at uploade billeder direkte til forummet, men de kan godt sættes ind, så de vises i tråden selvom de ligger på et andet site.

Eksempel: Du kan ligge det ud på en af billedupload siderne og derefter bruge IMG kommandoen når du opretter et indlæg her i forummet. Det eneste du skal sørge for er, at billedet ikke er alt for stort i forhold til forummets dimensioner :)
Af snalle
Ok så.
Kan du (eller andre) anbefale en billedupload side der er god at bruge, dvs. ikke alt for kompliceret. ;;)
Brugeravatar
Af yksa
snalle skrev:Ok så.
Kan du (eller andre) anbefale en billedupload side der er god at bruge, dvs. ikke alt for kompliceret. ;;)
brug upload
Af snalle
Ej, hvor er det smart. Ja man lærer noget nyt hver dag.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Snalle: Det vil den ikke, kan jeg se. :((

Når visse brugere opretter indlæg, er det som om forummet ind i mellem ignorer et par koder. Hvilken browser benytter du?
Af snalle
IE ver 6.0. SP2
Hvis det giver mening.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg beklager jeg ikke fik vendt tilbage på denne i sin tid. Det ser ud til at fungere nu. Prøv at integrer et billede og se om det ikke vises korrekt nu.