Log ind med sociale netværk
14 nov 2006, 20:52
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at uploade billeder direkte til forummet, men de kan godt sættes ind, så de vises i tråden selvom de ligger på et andet site.
Eksempel: Du kan ligge det ud på en af billedupload siderne og derefter bruge IMG kommandoen når du opretter et indlæg her i forummet. Det eneste du skal sørge for er, at billedet ikke er alt for stort i forhold til forummets dimensioner
Eksempel: Du kan ligge det ud på en af billedupload siderne og derefter bruge IMG kommandoen når du opretter et indlæg her i forummet. Det eneste du skal sørge for er, at billedet ikke er alt for stort i forhold til forummets dimensioner
15 nov 2006, 22:48
Snalle: Det vil den ikke, kan jeg se.
Når visse brugere opretter indlæg, er det som om forummet ind i mellem ignorer et par koder. Hvilken browser benytter du?
Når visse brugere opretter indlæg, er det som om forummet ind i mellem ignorer et par koder. Hvilken browser benytter du?
06 dec 2006, 17:05
Jeg beklager jeg ikke fik vendt tilbage på denne i sin tid. Det ser ud til at fungere nu. Prøv at integrer et billede og se om det ikke vises korrekt nu.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto