Kan firmwaren opdateres via USB igennem en PS3 eller anden afspiller, eller skal den direkte i tv'et? USB-indgangene er ikke let tilgængelige når det hænger på væggen...
Kopite skrev:Øv! Jeg HAR hængt det op og der er "børnesikring" på beslaget, så jeg kan ikke vippe det ud og få sat et kabel i
Hvor "vigtige" er de opdateringer som kommer?
Det er der ingen der ved....få en kvindehånd til at montere den usb ledning..een gang for alle,kvinder er hammer gode til den slags-min kone reddede mig ofte på min gamle Pioneer når der skulle pilles,og jeg var ved at eksplodere !
Du kan fint snige en ledning ind på siden der.
Og børnesikringen kan helt sikkert løses så du får vippet tv lidt ud.
Ellers fester du USB-kontakten til en almindelig spisekniv med en elastik.
Skub stikket i tv, og ryk væk elastikken med en sytråd du har festet i elastikken i forvejen.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.