Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stabulum
Det er jo svært at finde et showroom, der viser store skærme. Jeg er interesseret i Samsung PS63C7705YS og fandte det ude i Elgiganten i Glostrup. Jeg synes at billedet hopper, når der er hurtige bevægelser. F.eks panorering af New York skyline... Er det andre der har oplevet det samme?

Hvor finder man iøvrigt et godt showroom i københavnsområdet?

Stabulum
Af trykkertor
Det kommer an på hvordan tv er indstillet og hvilken slags kildemateriale der er slået til.

Tv har funksjoner for at lave billeder med flydende bevægelser.
Også tag i betragtning hva slags film der bliver vist.

HiFi-klubben forhandler også det her tv, men typisk er det 50" du vil se i butikken.
Men det vil være godt nok til at danne sig et rigitig indtryk.

Jeg har selv PS63C7705 og har aldrig bemærket eller blevet irriteret over hakkende billeder.
Men jeg har sagtens set fenomenet i forskellige forretninger på forskellige tv-er.
Nogle mennesker er også mere sensitive ovenfor problemet, end andre.
Af stabulum
Det lyder jo godt. I hvilken butik kan I vise 50"?

Stabulum
Af Junkwavepete
Åboulevarden på Nørrebro har 63" fremme...

Har dog også selv denne skærm, og om skærmen hakker er som de andre siger, svært at sige. Da det kommer an på materiale og hvor langt du står fra skærmen...
Af stabulum
På hifiklubbens website fremgår skærmen ikke?
Af Junkwavepete
Det er fordi de ikke kan skaffe den i øjeblikket, men den hænger på åboulevarden...
Af lrev 1-2
stabulum skrev:Det er jo svært at finde et showroom, der viser store skærme. Jeg er interesseret i Samsung PS63C7705YS og fandte det ude i Elgiganten i Glostrup. Jeg synes at billedet hopper, når der er hurtige bevægelser. F.eks panorering af New York skyline... Er det andre der har oplevet det samme?

Hvor finder man iøvrigt et godt showroom i københavnsområdet?

Stabulum
Hej.
Hvis du er overfølsom over for et uroligt billede,så er det nok ikke et plasma tv du skal have.

lrev