Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af telum
Jeg skal have mig et lille TV til soveværelset. Jeg vil egentlig helst have et LED så det ikke bliver alt for dybt på så lille et tv.

Jeg har kigget på både monitors med indbygget tuner og dedikerede TV.

Jeg vil give i omegnen af 2000kr.

Jeg har kigget på følgende modeller:
Samsung monitor P2270HD
Samsung monitor XL2270HD
LG 22LE3300
Samsung UE22C4000

Hvilket ville i vælge og har i ellers nogle forslag til et hæderligt og tyndt ca. 22" TV til soveværelset?
Senest rettet af telum 25 jan 2011, 15:22, rettet i alt 1 gang.
Af telum
Jeg prøver med et forsigtigt *bump* O_O

Hvad mener i iøvrigt om bilkas Prosonic modeller? (ikke generelt, men som sekundært TV ift. de andre)
Brugeravatar
Af Princesslea
Jeg kan jo se at du skriver som underskrift at dit 32" skal skiftes ud, hvorfor rykker I ikke det i soveværelset, når I jo alligevel vil have nyt?

og 22" bliver meget lille skal jeg lige sige, har selv et 24" og det har jeg én meter væk, ellers så bliver det for småt..
Af telum
Sådan et 40 kg. tungt Sony Trinitron kan ikke smides ind i vores soveværelse desværre :D

22" bliver det og det skal nok gå til nyheder og lignende og det kommer også til at være ret tæt på.
Af thomasbang
Jeg købte for 6 måneder siden et Philips 22PFL5604H (5000-serien), og det er jeg godt tilfreds med.

Jeg fandt en Fona butik hvor de havde en opstilling med Philips, Samsung og Sony alle i 22". Jeg havde oprindelig tænkt mig at det skulle være et Sony, men da jeg så dem live, og have rodet lidt med indstillinger på dem alle, var jeg ikke i tvivl om at Philips havde det bedste billede.

Men det er et meget lille fjernsyn, og man skal meget tæt på (dvs max 1 til 1,5 meter fra)
Af telum
Tak for dit input. Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside mere, så det er måske udgået. Til gengæld har de et andet interessant 22" også LED:

22PFL3405H