Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af McNeil
Hej

Jeg ved godt jeg lavede tråden med WD TV, men lukker jeg, da jeg er faldet for Popcorn Hour i stedet. Den kan sgu det jeg helst vil, nemlig fungere som NAS server, og Medieboks... Men jeg har lidt svært ved at se forskellen på A200, A210 og C200... Så vidt jeg kan se er 210'eren bare en A200, i alu kabinet, og med passiv køling, og C200 har et fancy display? Eller er jeg helt galt på den?

Og er der nogen der ved hvor stor en harddisk man kan proppe i dem? Har læst både maks. 1,5 TB og 2 TB...
Af netfors
McNeil skrev:Hej

Jeg ved godt jeg lavede tråden med WD TV, men lukker jeg, da jeg er faldet for Popcorn Hour i stedet. Den kan sgu det jeg helst vil, nemlig fungere som NAS server, og Medieboks... Men jeg har lidt svært ved at se forskellen på A200, A210 og C200... Så vidt jeg kan se er 210'eren bare en A200, i alu kabinet, og med passiv køling, og C200 har et fancy display? Eller er jeg helt galt på den?

Og er der nogen der ved hvor stor en harddisk man kan proppe i dem? Har læst både maks. 1,5 TB og 2 TB...
Nu siger du 210'eren "bare" er en 200 med passiv... Det er meget vigtigt efter min mening. Jeg har hørt der er mange problemer med netop blæseren i 200 modellen. Både pga støj, samt at blæseren går i stykker!! ;;)
Af McNeil
Ja ok. Det vil jeg give dig ret i :) Men forstå mig ret. Det var mere om 210'eren kunne noget mere end 200'eren.

Ville da også gå efter 210'eren, da den er pænere :)
Havde også lidt kig på en 110, men så at 210'eren under støtter 24p. Nogen der ved om 110'eren også gør det?
Af netfors
McNeil skrev:Ja ok. Det vil jeg give dig ret i :) Men forstå mig ret. Det var mere om 210'eren kunne noget mere end 200'eren.

Ville da også gå efter 210'eren, da den er pænere :)
Havde også lidt kig på en 110, men så at 210'eren under støtter 24p. Nogen der ved om 110'eren også gør det?
Det gør den :)
Af McNeil
Ok... så kunne jeg fristes til at spørge hvad forskellen var på A210 og A110... og hvad kan C modellerne ekstra... undskyld jeg spørger så meget, men har ikke så meget viden omkring dem...
Af netfors
McNeil skrev:Ok... så kunne jeg fristes til at spørge hvad forskellen var på A210 og A110... og hvad kan C modellerne ekstra... undskyld jeg spørger så meget, men har ikke så meget viden omkring dem...
Spørgsmål er velkomne :)
Jeg kender heller ikke så meget til de forskellige modeller. Jeg har en A-110, og har været rigtig glad for den. Den er dog lidt langsom i menuen. Og da det jo er en gammel model, er både processor og ram, større og hurtigere i 210 modellen!! :s
Der ud over kan A-110 ikke afspille BD ISO. Det kan A-200 og A-210!
Af McNeil
Ja ok... Så kunne det godt være man skulle vente lidt og gemme pengene til en A210, og en 2 TB HDD... er lidt træt af langsomt maskineri... Har selv en Panasonic BDP-35. KÆFT den er sløv i betrækket... tror den bliver skiftet ud med en BDP-45 eller 65... Havde ellers fundet en Oppo 83'er på DBA til 3k, men det kan budgettet ikke rigtigt klare.

Det er sgu en værre jungle det der :P