17 jan 2011, 09:35
Hej alle
Jeg har næsten bestilt ovennævnte tv, men vil lige høre om der er nogle kendte problemer med det ligesom der er nævnt en del om buzz ved Panasonics G20?
Ud over det fattede jeg ikke lige deres pixelfejlpolitik. Er der nogen der kender den for nævnte model? Jeg har læst et sted at der er 0-pixelfejl-garanti på PK950 modellen, men er det også gældene her?
Og til sidst er jeg lidt nysgerrig efter hvor vigtigt det er at det er N-mærket og hvad det mere præcist betyder end LG's beskrivelse:
Jeg har næsten bestilt ovennævnte tv, men vil lige høre om der er nogle kendte problemer med det ligesom der er nævnt en del om buzz ved Panasonics G20?
Ud over det fattede jeg ikke lige deres pixelfejlpolitik. Er der nogen der kender den for nævnte model? Jeg har læst et sted at der er 0-pixelfejl-garanti på PK950 modellen, men er det også gældene her?
Og til sidst er jeg lidt nysgerrig efter hvor vigtigt det er at det er N-mærket og hvad det mere præcist betyder end LG's beskrivelse:
LG’s tv-produkter er N-mærkede fra og med 2010. Det betyder, at de udelukkende er producerede til det nordiske marked. Produkterne er således tilpasset til Labwise, Canal Digital og andre certificerede operatører samt udstyret med software som opdateres automatisk. Tv-produkter fra og med 2010 uden N-mærkning er ikke omfattede af garantien.Hvilken garanti er det nye tv uden N-mærket ikke er omfattet af og er der nogen herinde der har haft brug for garantien?