Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JDK
Hvem kan hjælpe mig, har købt dette TV fordi man kan skulle
kunne oprette
forbindelse til mit trådløse netværk, men hjææææææælp kan ikke
få det til at virke hos mig, er der nogen som har et løsningsforslag??

På forhånd tak
Af Colt
Har du smidt en dongle i ? (usb stik der gør det muligt for dig at logge på trådløst netværk"
Af JDK
Colt skrev:Har du smidt en dongle i ? (usb stik der gør det muligt for dig at logge på trådløst netværk"
Har fået at vide det ikke skulle være nødvendigt????
Øhhh er lidt "mongol" med det her ha ha
Brugeravatar
Af Princesslea
hvad jeg kan se på LG's hjemmeside er det ikke muligt. Altså du kan kable den til internet, men den kan ikke gå trådløst på noget net - kun med et tilkøb af en trådløs Medieboks:
"Med LG's trådløse medieboks kan du tilslutte mange forskellige enheder til dit LG-tv, f.eks. Blu-ray-afspillere, dvd-afspillere, hjemmebiosystemer, spilkonsoller, ekstern harddisk m.v. Medieboksen sender trådløst signalet videre til dit LG-tv, og de eneste ledninger, som kræves til tv’et, er med andre ord strømkablet og antenneledningen. Medieboksen understøtter også signal i Full HD (1080p), hvilket betyder, at materiale i høj opløsning også kan afspilles trådløst. Bemærk at medieboksen er tilbehør, som ikke medfølger, men kan købes til"

Det er som sagt taget fra deres hjemmeside: www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-led-tv-42LE730N.jsp
Af JDK
Princesslea skrev:hvad jeg kan se på LG's hjemmeside er det ikke muligt. Altså du kan kable den til internet, men den kan ikke gå trådløst på noget net - kun med et tilkøb af en trådløs Medieboks:
"Med LG's trådløse medieboks kan du tilslutte mange forskellige enheder til dit LG-tv, f.eks. Blu-ray-afspillere, dvd-afspillere, hjemmebiosystemer, spilkonsoller, ekstern harddisk m.v. Medieboksen sender trådløst signalet videre til dit LG-tv, og de eneste ledninger, som kræves til tv’et, er med andre ord strømkablet og antenneledningen. Medieboksen understøtter også signal i Full HD (1080p), hvilket betyder, at materiale i høj opløsning også kan afspilles trådløst. Bemærk at medieboksen er tilbehør, som ikke medfølger, men kan købes til"

Det er som sagt taget fra deres hjemmeside: www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-led-tv-42LE730N.jsp
Ja men så lærte jeg da også noget idag:-) Tak for hjælpen, hmmm bare underligt at ekspedienten ikke snakkede noget om det da vi stod og snakkede om det TV og om hvad jeg ville havde det skulle kunne, tror sq ikke de tv forhandlere selv kan følge med i udviklingen pt :-)
Brugeravatar
Af Princesslea
nej det kan de absolut ikke, man bliver klogere af at selv læse på emnet og følge med i forummet her fx.

Men hvis jeg jeg var dig ville jeg lige ringe til LG for at være sikker, fordi det kan jo godt være at du "bare" mangler wifi donglen som kun følger med gratis i high-end modellerne

for ca en måned siden gik jeg igang med det hele, fordi jeg gerne ville have et 3D tv..

Jeg har jo så i den forbindelse været rundt i alle butikker og jeg fandt hurtigt ud af at jeg kunne hver gang lære dem noget nyt.. I fx Expert, sød fyr og han prøvede også at hjælpe, men det var mest mig selv som stod og ridsede fordele og ulemper op omkring de 2 modeller jeg havde i tankerne... og med lidt input fra ham så så hjælper det jo heller ikke på ens beslutning..

har så ikke købt endnu, fordi jeg er blevet enig med mig selv om, at hvis det nye 55VT30 kommer til at koste 20.000 - > så skal jeg have det)