Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Enrique
Hej. har fået fat i sådan en box. og det virker fint osv.

eneste lille problem er at alle kanalerne er i den box nu, dvs. jeg kan ikke bruge min gamle fjernbetjening, eller jo det kan jeg, men så skal jeg skifte antennestikket ud og op i tv'et for at bruge den fjernbetjening..

kan man ikke kode den så den virker til boxen eller få de få ( hd kanaler over til alm tv? så jeg kun skal bruge en fjernbetjening.

trode fatkisk at da jeg købte den at det virker på mit alm tv. og jeg kun skulle have den box til st stå og glo ved siden af.. :s

har et samsung tv.

håber i kan hjælpe
Enrique skrev:Eneste lille problem er at alle kanalerne er i den box nu, dvs. jeg kan ikke bruge min gamle fjernbetjening, eller jo det kan jeg, men så skal jeg skifte antennestikket ud og op i tv'et for at bruge den fjernbetjening..
kan man ikke kode den så den virker til boxen eller få de få ( hd kanaler over til alm tv? så jeg kun skal bruge en fjernbetjening.
trode fatkisk at da jeg købte den at det virker på mit alm tv. og jeg kun skulle have den box til st stå og glo ved siden af.. :s
har et samsung tv.
Du kan nok ikke få Samsung fjernbetjeningen til at snakke med din box. Jeg går du fra at dit TV ikke har MPEG4 tuner siden du har købt en box?
Du kan evt. anskaffe dig en universal fjernbetjening som både kan styre TV og box (og dit øvrige udstyr)
Logitech Harmony får 4 kokkehuer herfra :-)
Af Enrique
ja det har du helt rat i at det er derfor jeg har købt den box.. men jeg vil da overveje det.. tak for hjælpen