Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eloJacobsen
Skal ha nyt tv hvad skal vi vælge?

Samsung 40" LED TV UE40C7705 eller Sony kdl-40nx700?

Elo
Brugeravatar
Af kerovan
Supergris skrev:Ingen af dem...
Det var dog et enormt meningsløst svar..

Kom dog med noget brugbart kritik om hvorfor trådstarter ikke skal købe de nævnte tv..

Nu er det jo ikke to dårlige tv.. tværtimod..

Og til trådstarter: et godt råd er at komme med lidt mere information om dine tv behov, og hvor langt du sidder fra tv'et og om din stue er lys eller mørk.. og så fremdeles.
Af FG
Tjek LG PK550N, LG PK760N, Panasonic G20 :)
Af Mysen
Desuden virker det som om at trådstarter prioterer design. Og så er det rart at vide, om det rent faktisk er højeste priotet, eller om det er fordi han ikke ved, at man kan få bedre billede i prisklassen.

skriv:
Afstand til stuen
Prioriteringer (design, billedkvalitet, pris, størrelse)
Prisniveau
Lys eller mørk stue
Forbrug af tv'et

Og du vil være lidt nemmere at bestemme, om de to du nævner, kan bruges.
Af Supergris
" Og til trådstarter: et godt råd er at komme med lidt mere information om dine tv behov, og hvor langt du sidder fra tv'et og om din stue er lys eller mørk.. og så fremdeles.[/quote] "

Måske netop derfor, jeg skrev, som jeg gjorde! Jeg mener spørgsmålet er helt umuligt at svare på, når han ikke skriver noget som helst om, hvad HAN prioriterer, så mit svar må jo afspejle, hvad JEG ville vælge.
Så helt meningsløst var svaret skam ikke...
Af eloJacobsen
Hej,

lidt info.

Vi sidder en 3,5-4m fra.

Det skal være 40"

Lyset.. Tja det komme lidt an på hvor solen står, men den er ikke over lys. Et mellemniveau.

Pris en 7500-9500kr

Vi bruger det temmeligt meget.

Min makker har købt et Sony 46nx700, og snakker meget varmt om det.
Og har altid godt kunne lig Samsungs design.

Det er en jungle at finde rundt i. Skal det være LED/LCD/Plasma også, puha.

Håber i kan hjælpe, og tak for de mange svar indtil nu.

Elo
Af lennon
Afstanden til TV´et berettiger faktisk snildt et 50" . Allerførst bør du kigge lidt på Panasonics plasmamodeller som performer det klart bedste billede i prisklassen, og til nævnte behov .
Af PeterD
Pejer også på Panasonic pga. sort-niveau, skærmkvalitet og og "Følelsen af et kvalitetsprodukt" (B