Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FG
Er det et bedst buy eller skal man stadig gå efter panasonic 42,G20 eller LG PK550N 50" til mellem 6 og 6400 kr???

Samsungen vinder tænks nyeste test, har 200 hz, 3 D mm - er der nogen der ved om det reflektere lige så meget som LGs tv og hvordan det er med buzz, samt retention.
Det er ikke afgørende for mig om det er 40 eller 50 tommer begge dele kan sagtens gå i min stue. Hvor de 50" måske er i overkanten:-)
Af Mysen
Hvor langt sidder du fra tv'et? Hvis både 40" og 50" passer i din stue, så er 40" for lille.

Hvis 50" Måske er i overkanten, så er 40" stadig for lille.

Ignorer TÆNK's test, for de kigger altså på nogle helt forkerte ting. Desuden tror jeg ikke de ved, hvad de skal kigge efter på et tv. Til gengæld er der en udmærket anmeldelse af LE40c750 på hdtvtest.co.uk og en temmelig god en på avforums.com

Men den vinder dog ikke over G20 på billedkvalitet. Til gengæld har den nogle smarte features såsom 3D og en fin filunderstøttende dlna
Af lennon
Enig m Mysen . Glem først og fremmest "Tænk"´s test hvis billedkvalitet vægter højest. PanaG20 er under normal dunkel stuebelysning ubetinget bedre end SamsungC755. Og vælg så stort som overhovedet muligt . . !
Af FG
Ok OK har nu fattet det :) Og har netop bestilt LG 950 - så det skal nok blive for sejt - konen blev overtalt til at vi smider 1500 kr ekstra hos Føniks og giver 8000 kr for det :-)