Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg er på udkig efter et 50" tv, men det er vigtigt at kablerne ikke stritter bagud.

Jeg har set lidt på samsungs plasma ps50c685, som jeg kan få i fona for 8000, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er en udgave hvor der ikke er stik der går bagud?

Dernæst vil jeg høre om der er et andet tv, der vil anbefales i stedet for? det skal bruges sammen med en playstation 3, som hjemmebio til at se film på?

Så altså et tv på 50" til 8000 der skal bruges til blu-ray film fra PS3, hvilket et er bedst?

Andre gode råd gives også.

Og eventuelle links til test af tv på siden der opfylder kravende, som jeg ikke har fundet.(har ikke fundet nogle)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsungs LED-modeller og tynde plasma-modeller, Sharps LED-modeller og LG's LED-modeller har stik der vender nedad/ud til siden.
Af esbenk
Okay, hvordan ved jeg så om det er et tyndt eller tykt plasma tv, kan det ses udfra model nummeret, eller skal der kigges i specifikationerne?

Hvis jeg så ser bort fra det med stikkende.

kan det så svare sig i forhold til billede kvalitet at gå 500-1000 kr. op i pris og få et LG 50PK950N eller et Panasonic TX P50G20E ? i forhold til samsung PS50C685 (med 3D)