Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DumGum
Hej allesammen.

Som overskriften siger, er det vores første fladskærm, som kæresten og jeg er på udkig efter.Vi håber der er nogle af jer hajer, som kan hjælpe os. :)

1:Ca.3000-4000Kr.
2:32tommer tv.
3:Stue (Ca.3 meter fra sofa til tv plads)
4:PS3 bliver tilkoblet som center/spillekonsol.

Det som vi håber i kunne hjælpe med,er hvad tv der ville passe til vores behov,da vi som sagt ikke har forstand på dette.

Håber i lyster at hjælpe :) :)
Senest rettet af DumGum 02 jan 2011, 19:42, rettet i alt 3 gange.
Af Supergris
Måske I skulle ændre overskriften til " Vores første fladskærm ", da dét, I skriver, IKKE giver nogen mening...
Af DumGum
Hej håber at min rettelse har hjulpet.

Forstår ikke hvad du mener med at det ikke giver nogen mening? Syntes da det er ret klart hvad vi har brug for hjælp til.
Brugeravatar
Af Princesslea
han mener; det hedder ikke hvor, men Vor eller vores. da hvor er hvorhenne - og derfor meningsforstyrrende.
Af DumGum
tak fordi i gider sige det så folk bedre kan forstå det.Mit Grammatik er ikke hvad det har været :)
Brugeravatar
Af Princesslea
Det var så lidt.. ville dog ønske at jeg også kunne hjælpe dig med tv valg, men da jeg selv bevæger mig i et lidt højere prisniveau har jeg brugt den sidste måned på at læse anmeldelser, kommentarer mm. i det niveau, og ved derfor intet om dit leje... men jeg er da sikker på at der er andre som nok skal komme med nogle gode råd til dig :)
Senest rettet af Princesslea 02 jan 2011, 21:34, rettet i alt 1 gang.
Af DumGum
Ha ha troede ikke folk gik så meget op i disse ting, men nu har jeg fået det rettet.

PS.Tak for dansk undervisningen. :D
Af DumGum
ja jeg håber os at der er nogle som ville kunne gi et link til hvad man skal gå efter i dette prisleje.Da jeg kan se Flatpanels liste over Tv som lige nu er til spotpris ligger i en anden ende både hvad pris angår men også tommer.

Kan til gengæld os se på forums at de snakker meget om at man skal passe på for tiden da der er mange som sælger ud af deres ældre modeller for tiden.

Nogle som ikke har Integreret MPEG-4 men MPEG-2.

Mvh.
Af BrianH
DumGum skrev:ja jeg håber os at der er nogle som ville kunne gi et link til hvad man skal gå efter i dette prisleje.Da jeg kan se Flatpanels liste over Tv som lige nu er til spotpris ligger i en anden ende både hvad pris angår men også tommer.

Kan til gengæld os se på forums at de snakker meget om at man skal passe på for tiden da der er mange som sælger ud af deres ældre modeller for tiden.

Nogle som ikke har Integreret MPEG-4 men MPEG-2.

Mvh.

Nu HAR du læst alle indlæg, for at se om der er forslag til tv, ikke?
Af DumGum
Nej jeg har ikke kigget alle forums igennem.

Jeg har søgt på Google

Skimtet herinde men ellers ikke.
Af Yankee
Jeg vil foreslå jer at se under Flatpanels' anbefalinger. Der er et stort link øverst på forummet. Dér er disse modeller blandt andre nævnt:

Philips 32PFL5605H til 3.666:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... 5605H.html

Sony 32EX500 til 3.699:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... EX500.html

I jeres prisleje ville jeg dog nok gå efter denne:

Panasonic 37X10 til 4.005:
http://www.happii.dk/product.aspx?uid=2 ... did=202293

Der får i langt bedre detaljegrad ved hurtige scener og meget bedre all-round billede til hverdagsbrug samt 5 tommer mere. Til stort set samme pris.
Af DumGum
Hej Yankee.

Mange tak for tippet, det var rigtig fint med lidt hjælp :)

Mvh.
Af BrianH
DumGum skrev:Nej jeg har ikke kigget alle forums igennem.

Jeg har søgt på Google

Skimtet herinde men ellers ikke.
Alle indlæg i din egen tråd selvfølgelig... alstå den tråd du er i når du læser disse linier.