Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Til dem der ikke nåede det sidst har komplett IGEN det gode tilbud med blueray, film, briller osv. Og det er kun til imorgen, søndag med. ;)
Af Colt
Jeg sendte min tilbage efter pixel fejl samt vildt meget buzz og retention + crosstalk på 3d.. Syntes det er et fint nok TV til pengene men det er klart den BD der holder det tilbud kørende.. Var lidt skuffet over jeg fik så meget bedre tv i soveværelset med 950n'eren.. Så du kan trygt stadig være glad for din 760n shotdown!
Venter dog spændt på min 50ps7705c da jeg håber den lidt har den sidste tand der skal til i forhold til 685c'eren
Af Shutdown
Jeg er skam også super glad for mit PK760N, især når jeg læser om alle de problemer med samsungs plasmapaneler, også dem til over 10k :( . Mit LG står bare super og har ingen problemer overhovedet, og så gav jeg jo kun 6650kr inkl levering for det. ;)
Af Slot
Shutdown ... funker det bare fra starten af, og er det ikke nødvendigt at justere billedet ?
Kan læse at mange folk med Samsung og Pana har problemer med både det ene og det andet. Det skulle da helst være sådan at tv´et kører fra starten af.
Af THM
mit pana stod flot fra starten især i THX profilen, men men har forbedret den lidt med yderligere indstillinger :)
Af Mysen
Slot skrev:Shutdown ... funker det bare fra starten af, og er det ikke nødvendigt at justere billedet ?
Kan læse at mange folk med Samsung og Pana har problemer med både det ene og det andet. Det skulle da helst være sådan at tv´et kører fra starten af.
Der er rigtigt mange, der køber Samsung og Panasonic. Derfor er der også mange, der klager. Der er noget, der hedder standardindstillinger, og de er som regel ikke særligt gode og faktisk dessideret ringe på Samsungs modeller. Til gengæld er der på Pana og LG en THX profil, der giver dig et ganske godt billede uden man behøver den store indstillingserfaring.

Pansonics G20 i 42" og Samsungs 50" c7705 er best-buys med super billede, og hvis man forventer super billede, så er det også nemmere at blive irriteret over fejl. Jeg tror det er den eneste grund til at folk klager over G20, men ikke over LD450, og der er den klart største grund til at folk klager over Samsung'en, selv om det er rigtigt, at det måske er for mange, der oplever fejl.
Af Shutdown
Mit LG er bare sat til THX profilen "cinema" og den er fin, lidt for gul måske, men fint indtil jeg får taget mig sammen til at gøre det ordentligt. Og selvfølgelig skal et tv virke fra day one.