Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

har nu gået og glædet mig til min første 50 tommer skærm og ikke mindst min første plasma skærm (LG PK550) men tror i ikke jeg har fået tilsendt en forkert? jo nemlig en LG PK350 det er godt nok nederen specielt når den er bestilt igennem komplett.dk som har lager i norge!

ja undskyld ved godt i måske ikke kan bruge det til så meget men blev bare nød til at komme ud med min frustration!

evt. nogen der har prøvet noget lign. ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg erindrer en lignende melding fra en herinde, som fik leveret et TV fra en anden fabrikant med samme problem - forkert modelversion.
Af Shooter DK
det er bare virkelig nederen for ved godt at alle kan lave fejl men jeg synes det virker amatøragtigt efter min mening :(
Af Funkmeizter
Har prøvet en forkert model endnu... men der skulle gerne stå en 40EX500 til mig derhjemme i dag. Er spændt på at se om det så osse er den som er i kassen og om den er fejlfri.

Til gengæld blev jeg ringet op af Elgiganten, hvor jeg oprindeligt havde bestilt tv'et fra, i onsdags - 2 timer inde i leveringstiden og fortalte at det var i restordre. Selvom jeg dagen forinden havde været i kontakt med deres kundeservice for at sikre mig leveringsbetingelserne. Pænt nederen...
Af Shooter DK
ja meget nu skal jeg vente på følgende:

1. kontor i hvidovre sender fragt firma og henter min skærm med tilbage engang i næste uge.

2. kontoret i hvidovre sender bud efter en ny fra norge (2 dage)

3. jeg får den.

men husk nu det jul og alle de andre julehelligdage så det bliver spændende om jeg ser den inden 2011 :(
Af Thuekr
Surt show - er glad for at min PK550 fra Komplett var den rigtige. Lidt tragisk/komisk med din signatur i denne situation..... :(
Af Mysen
Jeg ville bede om et væsentligt nedslag og så beholde den 350'er.
Skærmene er meget ens, og du kan sikkert få den betydeligt billigere end deres udsalgspris af pk350n. Som en slags plaster på såret, og fordi de kommer til at bruge en masse penge på transport alligevel.

Det er bare min mening. Pk550n er højst sandsynligt ikke engang bedre end Pk350n. Men det er selvfølgelig dit valg. Så vigtig er de Stieg Larson film på DR HD i julen vel alligevel ikke....
Af Colt
skulle have haft mine 2 skærme i dag fra wupti : UE46c6005 samt PS50c7705 men fik i stedet et brev om at modellerne beklageligt ikke var klar til at kunne blive leveret før d.20 januar.. ER PISSE IRRITERENDE når man går og forventer det hele kan være klappet og klart her op til jul -_-' så føler med dig!
Af Mysen
Hold da kæft colt... Der ville jeg sq nok boycotte dem fra wupti. Det er jo totalt misvisende at der er over en måned til levering, når de lover dem til nu.

De kan jo nå at falde i pris på en måned, med den udvikling der er idag. Sikke noget øv.

http://www.youtube.com/watch?v=fQaA2wdy_iw
Af Funkmeizter
Jeg gjorde det, at jeg gav den popsmarte "kundeservicemedarbejder" fra Elgiganten tørt på over ringe service, og da han tilbød en anden model, vistnok ex501 - "som var den samme bortset fra det nederste panel er mørkere" (hvilket jeg jo ikke liiiige kunne checke da jeg talte i tlf.) - som dog osse ville blive leveret senere.

Så ordren blev selvfølgelig annulleret, og jeg fandt den ønskede model hos Dustin Home, godt nok 200,- dyrere, men de havde den i det mindste på lager og 1 dags leveringstid.
Den blev så bestilt onsdag aften - og vupti, den blev leveret fredag formiddag. Så det endte da godt...

Da jeg ikke selv var hjemme, var det så lige kæresten der fik fornøjelsen af at bære den op til 4. sal... O_O