Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lrev 1-2
Hej.
Er der nogle som har set denne model live-og evt. hvor?Har kun kunnet finde den annonceret hos Wupti,men ville gerne se den inden køb.Har læst godt om den på nettet,og de videoer som er at finde lover et fedt design(Jacob Jensen design).Synes at kunne erindre at der blevet lovet en test af en af modellerne her på siden....men,er det blevet droppet igen?

mvh

Lrev
Af lennon
Tror ikke det er noget at falde i svime over mht 3D . LCD er som udgangspunkt ikke god til 3D, - og 40" (?) er under alle omstændigheder i underkanten . Den har også kun fået "Befriedigend" i en Tysk test. Så til 10k vil Samsungs 50" C7705 plasma være bedre på alle punkter - hvis der ellers er plads . .
Af lrev 1-2
lennon skrev:Tror ikke det er noget at falde i svime over mht 3D . LCD er som udgangspunkt ikke god til 3D, - og 40" (?) er under alle omstændigheder i underkanten . Den har også kun fået "Befriedigend" i en Tysk test. Så til 10k vil Samsungs 50" C7705 plasma være bedre på alle punkter - hvis der ellers er plads . .
Hej.

Er ikke int. i 3D delen,men kunne godt tænke mig at prøve et lcd tv..pladsen har jeg da jeg idag har et Pioneer 507XD.Iøvrigt har jeg ikke nævnt noget om 40"-det var enten som 46" eller som 55" den var interessant for mig.
mvh
lrev

lrev