Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henke
Hejsa

Jeg mangler sådan lige en dell 24"... jeg har hørt en fugl synge om at man kan være med i et gruppekøb og spare mange penge.... O_O

den er nedsat til 6200 pt... så ville høre om der er nogen der har viden/kendskab til et sådant arrangement?

skriv endlig: [email protected]

På forhånd tak

Mvh Henrik
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
1. Tilbuddet på 6200 kr. udløber I DAG.
2. Jeg kan med 99% sikkerhed sige at du ikke får prisen under 6200 kr. selvom du kan finde over 30 personer til et køb. Da der i sin tid var et tilbud om samkøb, var prisen også 6200 kr. og jeg er næsten sikker på at Dell kun gik med til denne pris fordi de vidste at skærmen ville blive sat ned til denne udsalgspris på et senere tidspunkt alligevel.

Så derfor: Hvis du vil have Dells 24" så køb den i dag - du kommer ikke til at spare noget ved at finde flere købere og du kommer til at vente adskillige måneder før prisen igen er sat ned.
Af Alfen
Henke - Dells hjemmeside siger 1-2 ugers levering. Det gjorde den også da jeg bestilte for 3 uger siden - og foreløbig mener Dell at jeg modtager min 2407 ikke før midt i november. Desuden siger deres salgsafdeling at de leverer A02 revisionen. Hertil en interessant tråd fra US nedenfor. Gad vide hvor meget hype der er gået i den, jeg ved det først når jeg - en dag - måske - modtager min skærm.

http://forums.us.dell.com/supportforums ... ing&page=4