Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, jeg ved der sikkert er 100 tråde om dette emne, men ville gerne oprette min egen for at holde det lidt for sig selv.

Sagen er den, at jeg skal flytte og hvilken bedre mulighed er der for at man så skal have et nyt tv?

Problemet er, at jeg ikke har så meget forstand på de forskellige ting, så jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter?
Jeg ved godt, man skal tage ud at se på forskellige tv, men jeg bliver forvirret da ekspedienterne alle synes jeg skal have forskellige fjernsyn?
Derfor vil jeg gerne høre hvilke tv i ville anbefale i prisklassen (10-11.000) i 40-50".
Det er lige meget om tv'et har 3D, bare billedet er rigtig godt på almindelig tv. Det skal bruges til at se tv, film og spille ps3 på det.

Det må gerne have et pænt design, og helst ikke alt for tykt, da jeg regner med at det skal hænge på væggen.

Håber i vil hjælpe :)
ThomasH89 skrev:Hej, jeg ved der sikkert er 100 tråde om dette emne
Ja, det er det der er. De tv de forskellige anbefaler ændrer sig ikke ved at oprette en ny tråd...

På den anden side, ville forumet dø, hvis der ikke blev oprettet tråde :-)

Du må vide om du vil have 40 eller 50 tommer. Det bedste 50-tommer til 11.000 kr er jo ikke det samme som det bedste 40-tommer til samme beløb.
Så det er vigtigt, om det størst mulige tv trækker op eller ned.