Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DGM
Hej,.
Jeg vil gerne høre om der er nogen som der har prøve Logitech Harmony® 1100 Advanced, jeg vil nemlig meget gerne have fat i en universal fjernbetjening,. men kan ikke finde ud af hvilken en jeg gerne vil have..
Jeg kigger rigtigt meget på Logitech Harmony® 1100 Advanced, men har fået af vide at harmony skulle være langsomme.
eller om der er andre universal fjernbetjening, der er bedre / billigere. ?

Mange tak på forhånd

Mvh.
Dennis
Af selliah
Jeg har samme fjernbetjening til mit og jeg oplever ikke den er langsom overhovedet :) Den styre tingene i det tempo du indstiller den til. Det eneste jeg synes der er træls er at det tager en pokkers tid at få alle indstillinger og aktiviter ind på den, men når det hele er indstillet korrekt virker den som en drøm :) Det eneste lidt nedern er faktisk at man ikke rigtigt kan gå menuer og sådan igennem med en hånd da touch screen ligger på venstre side, men den er nem nok at skifte kanal, indstil lyd osv. men en hånd :)
Af selliah
Ups :) Mht. prisen så kan du jo gå ned i en harmony one, den er noget billigere men har mulighed for det samme som 1100 :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har flyttet din tråd fra "Ris/ros"-sektionen til "Andet". Ris/ros bruges til at komme med kommentarer til selve flatpanelsDK-siden/forum.