Log ind med sociale netværk
30 okt 2006, 20:19
LG er ikke mit stærkeste punkt
Har selv et Samsung Syncmaster 940BF på 2ms og stadig kan jeg se ghosting på det en skuffelse må man da sige...........
Men har da hørt de nye Philips game skærme på 8ms skulle være hidtil noget af det bedste, men det ligger jo nok ikke i samme penge gruppe som 2000kr.
Du siger du spiller indimellem hvor tit er det?
Du behøver ikke en game skærm hvis du bare sidder og spiller 1 gang om ugen.
Har selv et Samsung Syncmaster 940BF på 2ms og stadig kan jeg se ghosting på det en skuffelse må man da sige...........
Men har da hørt de nye Philips game skærme på 8ms skulle være hidtil noget af det bedste, men det ligger jo nok ikke i samme penge gruppe som 2000kr.
Du siger du spiller indimellem hvor tit er det?
Du behøver ikke en game skærm hvis du bare sidder og spiller 1 gang om ugen.
31 okt 2006, 07:26
tjaa for tiden sjældent, men når jeg fnder et spil, spiller jeg det igennem. Jeg synes bare den lyder "ret flabet" 19" 1440x900 5ms og 2000:1 og så til ca en 1800kr seddel. desværre ikke i sort. Det undrer mig bare at der overhovedet ingen kommentarer er til den??
31 okt 2006, 08:26
Der er ikke ret meget flabet over 900 liniers opløsning. I min mening er det i underkanten til almindeligt PC brug, men hvis du er OBS på dette så burde skærmen ikke fejle noget så fremt den har DVI.
01 nov 2006, 15:04
good point. Det klipper vel noget at spil
Hopper på en http://www.computerne.com/p/155116.htm
Hopper på en http://www.computerne.com/p/155116.htm
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto