Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brendstrup
Jeg er på udkig efter en fladskærm i en størrelse 42-47"(muligvis 50"). Budgettet er ca. 25.000. Vi sidder 2,5-3 meter fra skærmen, men det er planen, at TV'et skal bruges i en (forhåbentlig) større stue, når vi indenfor et par år flytter i hus. Derfor er det heller ikke usandsynligt, at jeg kunne finde på at købe et 50", selvom det måske er lige stort nok til den nuværende stue.

Jeg har primært kigget på plasma-skærme, da billedkvaliteten betyder meget.

Håber at høre nogle gode råd :)
Af Steen Bay
Jeg ville nok købe et 42" G20 nu, og så et 50" OLED-TV om et par år (eller måske et 70" VT40).
Af Mysen
Steen Bay skrev:Jeg ville nok købe et 42" G20 nu, og så et 50" OLED-TV om et par år (eller måske et 70" VT40).
Jeg kunne ikke være mere enig.. Man kan også købe et 42/46" VT20 nu, men så er der bare ikke råd til at skifte lige med det samme I flytter.

Køb billigt, - men ikke dårligt, og opgradser, når I får en stor stue.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
50" OLED bliver ikke til at betale for den slags penge indenfor 2 år. Pt. venter vi stadig på +30" modellerne, som forventes at konkurrere med B&O's priser.
Af Mysen
Jaja, der skal jo lige bygges fabrikker. Jeg tror bare pointen er, at man muligvis burde vente at se, hvad der var på markedet om et par år, når størrelsen skulle op.
Af Steen Bay
yakken skrev:50" OLED bliver ikke til at betale for den slags penge indenfor 2 år. Pt. venter vi stadig på +30" modellerne, som forventes at konkurrere med B&O's priser.
Ja, det var nok lige optimistisk nok, men regner da bestemt med at man om et par år for 15k kan få et 70" TV med bedre billedkvalitet end på noget TV der kan fås i dag.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Billedkvaliteten bliver nok ikke ringere i fremtiden, men det bliver med garanti ikke "OLED", der bliver teknologien du får hjem i stuen i +50" for 15.000 kr.