Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kallemflat
Hejsa

Jeg har haft problemer med at det digitale signal er blevet ringere og ringere gennem 1½ måned nu. Hermed menes flere og flere udfald og til sidst en kanal der forsvinder en hel aften. Nu er det endt med at alle kanaler i den store pakke ikke kan findes digitalt. Alle i basis pakken kan godt.
Analogt har jeg alle kanalerne fra den store pakke.

Og nej - kanalerne ligger ikke længere nede på kanallisten i en version jeg kan se.!:(

Har prøvet at reset'e tv'et flere gange, både med valg af Sverige, Finland, Danmark i lande valg - alle steder uden held.:( Har prøvet at trække helt nyt kabel fra Stofa's indgang i huset (en forstærker købt hos stofa!) og ind til TV'et uden det har hjulpet en dyt.

Har et Panasonic P46G10E.

Andre der kender problemet??:((
Af Rodding
Vi har også stofa og bor i Århus, og der er ikke noget problem her. Hverken digital eller analog.
Af Hollywood
Jeg har også fået markant dårligere signal i løbet af den sdiste måned. Hovedparten af kanalerne har rigtigt godt signal. Det er primært kanalerne der ligger nederst på kanlalisten f.eks. Kanal 4, Kanal 5 & Kanal 6 der er problemer med.
Af kallemflat
Ja præcis de kanaler. Tilsidst forsvandt en række af dem. Har nu skruet op for forstærkeren som er monteret fra Stofa i sin tid. Det hjalp, men synes stadig det er mærkeligt at de sådan pludselig bliver ringere og ringere for så at forsvinde.