Log ind med sociale netværk
14 nov 2010, 13:24
Nu spørger jeg helt dum - er ny med YouSee....
Kan man bruge den til noget uden YouSee Plus ?
For har man det, får man jo boksen med ???
Kan man bruge den til noget uden YouSee Plus ?
For har man det, får man jo boksen med ???
14 nov 2010, 13:25
Er det ikke Yousee´s ejendom som du kun har til låns og har betalt leje af.
14 nov 2010, 14:38
Leje af en boks koster 89kr/md, heraf går de 30kr til kort-leje.
Jeg er ikke klar over om man skal bruge et kort for at alle funktioner virker. Men i så fald så svarer det jo til at boksen koster 59kr/md, eller ca. 700kr pr. år.
Boksen sælges for 2.695kr, så hvis den sælges til ca. halv pris, så bliver det først den billigste løsning efter ca. 2år.
Det er altså kun den billigste løsning hvis man beholder boksen i over 2år, eller med andre hvis der _ikke_ kommer en boks inden for de næste 2 år, så har du ikke tabt noget.
Jeg er ikke klar over om man skal bruge et kort for at alle funktioner virker. Men i så fald så svarer det jo til at boksen koster 59kr/md, eller ca. 700kr pr. år.
Boksen sælges for 2.695kr, så hvis den sælges til ca. halv pris, så bliver det først den billigste løsning efter ca. 2år.
Det er altså kun den billigste løsning hvis man beholder boksen i over 2år, eller med andre hvis der _ikke_ kommer en boks inden for de næste 2 år, så har du ikke tabt noget.
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4
Beoplay A9
Beoplay A9
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto