Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TGD
Hej

Eftersom at der er lang leveringstid (engang i december) på LG's 50PK550N plasma tv, overvejer jeg Samsung PS50C6500 til et par tusind mere.

Komplett.dk har 50PK550 liggende, men den er uden DVB-C tuner desværre.

Er Samsung de ekstra penge værd, eller skal jeg vente til engang i december?
Af Supergris
Tror det er en fejl, at de ikke skriver, den har DVB-C tuner, men ring og hør ad...
Har ofte set at specifikationerne ikke stemmer overens med virkeligheden. Det galdt også for sidste års model PS8000, hvor den bare skulle aktiveres ved at vælge Sverige som land.
Ellers er der PK760n, der er flottere men også lidt dyrere...
Af TGD
Jeg har faktisk talt med Komplett.dk og de sagde, at LG 50PK550 var uden DVB-C. Men det kan være at man skulle ringe igen :)

Jeg har set andre steder at 50PK550 (ikke nordisk) har DVB-C, så det undrer mig lidt at den hos komplett ikke har.
Af Lars K
Mener helt bestemt at PK550 har DVB-C som den nordiske N version. Eneste jeg har hørt om der ikke skulle have DVB-C er den britiske PK590 som i stedet har en Freeview tuner og Cinemagic sælger da også PK550 med DVB-C.

Husk nu at du får nordisk service med når du køber en N version. Det er bestemt værd at overveje IMO.
Af TGD
Okay. Det lyder fint. Jeg vil ihvertfald lige bekræfte det igen hos komplett på mandag.

Deres link til 50PK550: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=594518

Jeg har overvejet N versionen, men lige nu er der ingen på lager. Og jeg skal så meget bruge et TV nu :) Har været uden i snart 3 uger :(