03 nov 2010, 14:23
Hej.
Vil købe et Philips tv i 46", og efter at have studeret forskellige modeller, lige fra 9705 til 7605.
Var jeg ellers kommet til den konklusion at som priserne så ud burde jeg få mest ved 8605 modellen.
Så ser jeg pludselig 7665 stå til højere pris?
Dette var som jeg tolkede det på Philips egen hjemmeside en udgave af 7605 med anden kulør på rammen.
Forstår dog ikke, denne model står til at koste mere iforhold til 8605?
Nogen der har erfaring med disse fjensyn?
Ved 8605 har glas, og ikke mat front.
Dog burde det på papiret stadig give bedste billede, svært at se i butik.
Vurderede 9705 modellen til for høj en pris, samt hvad jeg kan forstå mange brugere på diverse fora oplever dumme små fejl på topmodellen.
10.000 kr merpris er meget, derfor jeg har skruet ambitionen ned med modellerne nu.
Vil købe et Philips tv i 46", og efter at have studeret forskellige modeller, lige fra 9705 til 7605.
Var jeg ellers kommet til den konklusion at som priserne så ud burde jeg få mest ved 8605 modellen.
Så ser jeg pludselig 7665 stå til højere pris?
Dette var som jeg tolkede det på Philips egen hjemmeside en udgave af 7605 med anden kulør på rammen.
Forstår dog ikke, denne model står til at koste mere iforhold til 8605?
Nogen der har erfaring med disse fjensyn?
Ved 8605 har glas, og ikke mat front.
Dog burde det på papiret stadig give bedste billede, svært at se i butik.
Vurderede 9705 modellen til for høj en pris, samt hvad jeg kan forstå mange brugere på diverse fora oplever dumme små fejl på topmodellen.
10.000 kr merpris er meget, derfor jeg har skruet ambitionen ned med modellerne nu.