Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har set mig lidt lun på dette panasonic tv: TX-P50G20E.
Er der nogle herinde der har nogle erfaringer med dette?
Kan det anbefales at investere i?
Skal primært bruges til film (DVD & BluRay) og TV.

Har et ældre Sony LCD TV nu, hvor der er grums/slør i bevægelserne.
Dette ønsker jeg bestemt IKKE ved mit næste fjernsyn!
Billedkvaliteten skal være tip-top :-)

Glæder mig til at høre hvad folk har at sige om det.
Af RogueAgent
Det er ikke for at lyde som en sur prut, men prøv at bruge søgefunktionen her i forummet, der er masser af tråde med brugererfaringer om dette TV i forvejen, det er nok et af de 5 mest diskuterede TV det seneste år :)
Af trykkertor
Jeg har lige læst en omtale af de store plasmakongerne.
VT20, PSC7705 og LG sin.
Og der nævner de at G20 er så tæt på VT20 i billedkvalitet, at de nærmest skal stå ved siden af hinanden for at se forskellen.
Og med det i tankerne at VT20 har vundet mange "bedst i test"-scores i det sidste, så tegner det op til at G20 er et MEGET godt apparat.

Om jeg ikke skulle have 3D på mit fjernsyn, ville det bestemt har været G20-modellen jeg ville købt.
Meget godt billede for prisen.
*God anmeldelse her:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=15944

:

Det er virkelig et super tv - har det selv i 42" udgaven. Især THX profilen er super. Ja, som Emil nævner så er der banding; men det kan man sagtens leve med. Min kone ser det ikke; og hun er eller ok kritisk. Til gengæld er hun helt vild med at se film på det, og selvom jeg godt kan se småskavankerne i billedet, så overgår det altså mange konkurrerende tv på markedet, og så til den meget god pris.

Iøvrigt undgår du ikke andre issues fordi du vælger vt20, den kæmper også med banding eks.

VT20 har for at se et bedre HD gengivelse; men på SD kvaliteten syntes jeg også, at de er ret ens.