Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gunners
Hei. Mitt navn er Øyvind Og jeg kommer fra Norge, håper dere gode Dansker kan hjelpe meg.

Jeg lurer på om dere vet om noen opdateringer til Panasonic TX-P50V10e, og hvor disse kan finnes/leses om. De av dere som har denne modellen, hvilken software version har dere?

Umulig å finne noe på panasonic.no. Det samme gjelder for blu-ray spiller bd-50, jeg vet ikke om noen opdatering om den heller.

Noen kan hjelpe meg her??

På forhånd takk.

Mvh
Øyvind
Moss, Norge
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Nedenstående link er firmwareopdatering til DMP-BD50 ( tjek i bd player, om din firmwareversion har et lavere tal end 1.9 ).
http://panasonic.jp/support/global/cs/b ... _euro.html
I bunden af siden, trykker du på " I accept the agreement ", og derefter vil download være muligt.
Du skal unzippe filen, derefter brændes den på en cd-r ( må ikke indeholde andet end filen ).
Hvis du bruger brændersoftware fra tredjepart, skal du vælge cd-rom iso standard 9660, der må ikke være flueben i joliet eller lign.
Hvis du bruger Win XP, kan den indbyggede brændersoftware bruges.
Hvis der er internettilslutning i din bd player, vil den selv kunne opdatere firmware, når den tilsluttes til internettet.
Senest rettet af MigSelv 02 nov 2010, 16:00, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Dit tv søger selv opdateringer på nettet. Du skal blot tilslutte dit tv til internet.
Af gunners
Hei MigSelv.

Takker så meget for svar og hjelp. Vet at tv`en søker selv men den finner aldri noe, har jo hørt om andre som har fått opdatert men ikke vet jeg hvordan de har fått det. Hadde vært artig og hørt hvilken version andre eiere av denne tv`en har. Jeg har version 2012. Bd-50 opdateringa: Går det ikke å legge den nedlesta fila inn på minnekortet til Bd50 og ta det derfra? Må den brennes på cd?

Takk igjen
Brugeravatar
Af MigSelv
gunners skrev:Hei MigSelv.

Takker så meget for svar og hjelp. Vet at tv`en søker selv men den finner aldri noe, har jo hørt om andre som har fått opdatert men ikke vet jeg hvordan de har fått det. Hadde vært artig og hørt hvilken version andre eiere av denne tv`en har. Jeg har version 2012. Bd-50 opdateringa: Går det ikke å legge den nedlesta fila inn på minnekortet til Bd50 og ta det derfra? Må den brennes på cd?

Takk igjen
I følge Panasonic skal den brændes til cd, eller bd player skal have internettilslutning. Ved internettilslutning gør den det selv.
Af gunners
Hei igjen.

Ville bare fortelle at jeg sendte mail til panasonic Norge og spurte om det fantes opdatering for TX-P50V10e, har fått svar og fil til å laste ned fpr opgradering av Tv`en. Jeg har version 2012 nå, den jeg fikk fra Panasonic nå er 2014. Denne opgraderingen finnes ikke på hjemmesiden de har og Tv`en finner den ikke via tilkobling til nett. Syntes dette er en merkelig måte å gjøre ting på jeg. Står heller ikke noe om version 1.9 til bdp 50 på deres hjemmeside heller...de har kun 1.7 der. Er meget dårlig av Panasonic det her. men jeg har ihvertfall fått en opgradering til Tv`en etter lang tid :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvorfor ville du gerne opgradere dit TV og din BD-afspiller? Var der fejl på dem?
Af gunners
Nei, ingen feil på dem.....men om det finnes opgraderinger til mitt utstyr vil jeg gjerne kunne finne ut av om det finnes. Så når jeg hører om andre som har fått opgradert det samme utstyret som meg så begynner jeg å lure på hvorfor disse opgraderingene ikke blir opplyst hos Panasonic sine hjemmesider. Jeg regner med at en opgradering er til det beste for Tv`en eller Blu-ray spilleren så derfor vil jeg såklart også ha den muligheten. Så når jeg sendte Panasonic mail og fikk opgradering på e-mail så er det jo klart at det finnes opgradering men de legger den ikke ut på hjemmesiden....noe jeg syntes er merkelig.