Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ttkthomsen
Håber der er nogen der kan hjælpe mig jeg skal have nyt skærm og skal i den forbindelse sælge den gamle, men hvad kan man forlange?

Der er tale om et Panasonic TH42PX70 fra 2007 incl. Panasonic vægbeslag. Panelet i fjernsynet er skiftet i juni 2008 (grundet en tynd grøn stribe i billede). Har virket upåklageligt siden.

Jeg havde selv en ide om mellem 2.000-2.500 men er det helt hen i vejret?
Brugeravatar
Af Weissbier
Jeg synes ikke, at det lyder helt skævt. Du kunne måske prøve at sætte den på netauktion og se, hvad folk byder. Måske den kunne gå i nærheden af kr. 2.000. Du kan jo sætte en mindstepris på. Den skal bare ikke være urealistisk høj. Held og lykke med salget.
Af ttkthomsen
Tak for hjælpen med prissætningen, det gik for kr. 2.000.
Brugeravatar
Af Weissbier
ttkthomsen skrev:Tak for hjælpen med prissætningen, det gik for kr. 2.000.
Velbekomme og til lykke med det. Det var et godt salg, som du kan være tilfreds med. Jeg ser alt for mange, der tror, at deres to-tre år gamle 40" fladskærm er guld værd, for "den var jo så dyr". Det er næste køber altså ligeglad med... :s
Af Mysen
ttkthomsen skrev:Tak for hjælpen med prissætningen, det gik for kr. 2.000.
7

Hvor satte du den til salg? Jeg kender en, der lige har skiftet sin 42" px70 ud med en 50" pk350 og skal også have skillet sig af med sin Pana.
Af ttkthomsen
Den blev sat til salg på dbd.dk til 2.400 og så fik han den for 2.000