Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej brugere..

nogle erfaringer med ovennævnte fladskærm?
Jeg kan godt lide designet og 3D er ikke så meget mig, men ville samsung c8705 eller en anden skærm være et bedre valg??

tv'et kan fåes til 9688.- i 46" hos komplett.dk

jeg er dog villig til at bruge op til 15000.- bare skærmen er god. 46-52" er mit søgefelt, skal være i en lys stue med en del vinduer..
Af Mysen
Det kommer an på, hvor meget du vægter designet, om det er et godt valg. Du kan sagtens få bedre billedkvalitet, men om designet så vil tilfredsstille dig er en anden sag.

Desuden er det en god idé at kende sine behov og at overveje, hvad det skal bruges til.

Alm. tv, film, HD film, sport, konsolspil, lys stue, mørk stue osv.
Af lilcas007
Hej Mysen,

Alm TV 95 % af tiden, i et rum med mange vinduer hvor der er stor mulighed for genskær..
en blu ray film en gang om ugen måske...

er der bedre bud? har svært ved at finde modeller uden glasfront i LCD/LED, er lidt pjattet med philips ambilight, men kan ikke rigtig finde den en model...
Af Steen Bay
lilcas007 skrev:er der bedre bud? har svært ved at finde modeller uden glasfront i LCD/LED, er lidt pjattet med philips ambilight, men kan ikke rigtig finde den en model...
Samsung C6715 har godt nok ingen glasfront, men panelet har alligevel en ret blank/reflekterende ('ultra clear') overflade. LG har flere LCD/LED modeller med matte paneler, såsom LD750N der har 200Hz scanning backlight, eller LE530N/LE550N hvis det skal være et tyndere (såkaldt) LED-TV. Sony EX500/EX700 har vist også matte paneler.