Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Står og skal hjælpe en veninde med at anskaffe et 32" til begge hendes drenges værelser. TV'et skal primært bruges til at game på deres PS3.

Har selv set lidt på et Sony "KDL-32EX600" - med er lidt nervøs for om det vil være fint til PS3 brug.

Kunne virkelig god bruge nogle forslag eller anbefalinger fra jeres side - men dog ikke større end 32".

mvh
Anders Jensen
Af Mysen
Et lidt bedre tv, som dog er lidt tykkere, er EX500. Det koster ca det samme. Rasmus Larsen har tidligere været inde på, at de lidt mindre modeller fra Sony: ex600 (med led), ex400 og under, ligger lidt under smertegrænsen for, hvad de skal kunne præstere.

Et andet bud er Samsungs 32LE535. Jeg læste en fin anmeldelse af dette på hdtvtest.co.uk og den skulle fungere rigtig fint til spil.
Af jesper1980
Vil også vælge ex500 har selv haft en, rigtig fin til ps3, men hvis nu prisen tillader det så ta da en 40" lidt rarere hvis de nu skal spille split-screen med de ekstra tommer.
Uanset hvilken fladskærm I vælger vil de fleste se fint ud til ps3 brug, med mindre de har meget store krav de drenge.
Af Steen Bay
Mysen skrev:Et lidt bedre tv, som dog er lidt tykkere, er EX500. Det koster ca det samme. Rasmus Larsen har tidligere været inde på, at de lidt mindre modeller fra Sony: ex600 (med led), ex400 og under, ligger lidt under smertegrænsen for, hvad de skal kunne præstere.
Så godt den kommentar fra Rasmus, men på den anden side, så er det nu en ganske fornuftig test der er af EX403 på hdtvtest. Jeg er nok tilbøjelig til at mene at den største forskel på EX400 og EX500 er 50 vs. 100Hz, men da prisforskellen vist også er ret begrænset, så virker EX500 alligevel som det bedste køb.

Og til spørger.. er helt enig med Mysen i at EX500 og C535 er to gode bud.
Af rkc
Hvis du har en bilka i nærheden,
har de LGs LD750N til 4000,- eller
Samsung C535 til 3495,- gode tv
til ok priser
Af barney
Jeg kan godt anbefale C535 til spil. Det er også ok til tv og film, men vinder på spildelen frem for ex500 pga. af lavt input lag.